Mūsdienu dzīve nav iedomājama bez sakariem. It īpaši pandēmijas laikā, kad attālinātajā darbā ir ļoti svarīgi dažādi tehnoloģiskie komunikācijas līdzekļi. Gan radio, gan televīziju, gan arī datu apmaiņu Latvijā nodrošina Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC). Tā valdes priekšsēdētājs Edmunds Beļskis intervijā portālam TVNET pastāstīja gan par jauno centra identitāti, gan par to, kādēļ centrs ir svarīgs sakaru nodrošināšanā.

- LVRTC maina identitāti. Kāda tā būs un kāda ir galvenā doma jaunajai identitātei?

- Jaunais logotips un identitāte ir modernizēta esošā identitāte. Līdz ar jauno izskatu mēs vēlējāmies vērst uzmanību uz uzņēmuma attīstību, kas nav saistīta ar kardinālām izmaiņām, bet gan kvalitatīvu mainīšanos uz augšu. LVRTC vizuālajā tēlā esam ieviesuši pavisam citus krāsu akcentus. Pamatkrāsa ir sarkana, liecinot par to, ka esam nacionāls valsts uzņēmums. Tiek izmantotas arī papildus krāsas, apzīmējot zemi, gaisu un ūdeni, un attiecīgi piešķirot svaiguma un dinamikas pieskaņu, piemēram, reprezentācijas materiālos.

- Kāpēc identitātes maiņa notiek tieši šajā laikā?

- Vizuālās identitātes maiņa lielos un vēstures bagātos uzņēmumos kā mūsējā nekad nav pašmērķis, bet gan loģisks izaugsmes solis. LVRTC ir viens no vecākajiem, ar pieredzi un tradīcijām bagātākajiem valsts uzņēmumiem, un šobrīd – viens no lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem, kas pilnībā pieder valstij. 

Foto: LVRTC / Publicitātes

Tādējādi jaunā vizuālā identitāte simbolizē arī stabilitāti un vērtības, kas ikdienas dzīvo gan uzņēmuma darbiniekos, gan tiek uzturēta sadarbībā ar mūsu klientiem.

Tajā pašā laikā, ņemot vērā digitālo transformāciju un straujo tehnoloģiju attīstību, mūsu darbam ir pilnīgi cits temps un pakalpojumiem cita kompetence.