Paaugstinātas pārgājamības universāļi arvien biežāk atdod pozīcijas krosoveriem, kas ir tikpat lieli, nav daudz dārgāki, toties ir augstāki. Tomēr tirdzniecībā joprojām pieejami šī žanra klasiķi, un viens no tiem ir Subaru Outback.
Pilnpiedziņas universāļu piedāvājums arvien sarūk, bet žanra klasiķi "tur kanti" (1)
Atšķirībā no citiem aktuālajiem Subaru modeļiem, kas faktiski pārgājuši uz benzīna hibrīddzinējiem, Outback sirds joprojām ir izturīgais 2,5 litru četru cilindru bokserdzinējs ar 175 zirgspēku jaudu.
Tā kā ugunīgo Impreza STI Subaru Eiropā vairs nepiedāvā, Outback ir patlaban jaudīgākais un ātrākais modelis. Ņemot vērā automašīnas izmērus un sniegumu, paātrinājums 10 sekundes līdz simtam ir vairāk nekā pieņemams, savukārt maksimālais ātrums vajadzības gadījumā tuvojas 200 km stundā. Tātad Outback ir savējais arī uz autobāņa. Tur sniegumu gan varētu ierobežot visceļu riepu izmērs ar 65 profilu un citkārt noderīgais 20 cm klīrenss. Reālais degvielas patēriņš ir aptuveni 9 litri.
Subaru Outback pieejams trīs komplektācijās Active, Ridge un Summit. Tās atšķiras ar komforta ierīcēm un noformējumu, kamēr vadītāja asistenti, Eye Sight sistēma, LED starmeši un citas vitāli svarīgas lietas ir standartā.
Vispusīgu, mūsu ceļu un viegla bezceļa apstākļiem piemērotu pilnpiedziņas universāļu piedāvājums arvien sarūk vai arī tie ir salīdzinoši dārgi.