Jaunajam CLIO E-TECH uzstādītais hibrīddzinējs attīsta 140 ZS un nodrošina pietiekamu dinamiku kā pilsētā, tā arī uz šosejas. Pilsētas apstākļos tā pat būs izteiktāka, jo, tāpat kā citi Renault E-TECH sistēmas automobiļi, arī B segmenta hečbeks iedarbojas un braukšanu sāk elektriski.
Tam uzstādītā gaitas baterija nav liela, vien 1,2 kWh, tāpēc tālu elektriski neaizbrauksi, taču pirmais spurts pie luksofora zaļās gaismas šim auto padodas teicami, un tā CLIO spēj sasniegt bez degvielas tērēšanas aptuveni 70 - 75 km/h.
Faktiski 80% laika pilsētas ielās CLIO pavada pilnīgā elektrorežīmā un ietaupa līdz pat 40% degvielas, ja salīdzina ar analogu iekšdedzes motoru.
Kā jau minēju, iekļauties sešos litros var, par ekonomiju pat speciāli nedomājot, turklāt jāņem vērā, ka krietnu attālumu vēl veicu arī pa šoseju, kur CLIO E-TECH Hybrid lielākoties darbojas kā gluži parasts auto ar benzīna dzinēju, elektromotoriem lielāko atbalstu sniedzot tieši pie straujas paātrināšanās vai apdzīšanas, kā enerģijas rekuperācijas brīžos ripināšanas vai bremzēšanas laikā. Šis arī ir iemesls, kādēļ Renault E-TECH tāpat kā citiem hibrīdautombiļiem, elektromotoru sniegtās priekšrocības visvairāk izpaužas tieši pilsētā jeb vidē, kur degvielas patēriņš ir vislielākais.
Visādi citādi mazākais no Renault hibrīdiem ir tipisks mazās klases auto ar drīzāk divām nekā trim sēdvietām aizmugurē un bagāžnieku, kurā var ielikt ragaviņas un vēl šo to. No vadītāja viedokļa CLIO ir pilnīgi pietiekams automobilis ar ērtu sēdpozīciju, pārskatāmu paneli, viegli aizsniedzamu centrālo skārienekrānu (ar 9,3 collu diagonāli tas, starp citu, ir lielākais klasē) un grozāmajām vecā parauga klimata regulēšanas ripām. Ja dosies izmēģinājuma braucienā, novērtēsi šī auto ārējo trokšņu izolāciju, balstiekārtu, kas komfortabli tiek galā pat ar tādiem izaicinājumiem kā sliežu ceļi un bruģis uz Gaisa tilta. Ja iejutīsies pasažiera lomā, secināsi, ka vietas nav daudz, taču mazās klases auto ir tīri labi piemērots ceļojumam Latvijas robežās. Jā, attālums starp priekšējā sēdekļa atzveltni un aizmugurējo sēdekli nav liels, taču iekāpšana ir ērta un sēdēšana - komfortabla. Par to jāpateicas pietiekami atgāztai aizmugurējā sēdekļa atzveltnei.
Renault CLIO E-TECH Hybrid svarīgākie tehniskie dati
Vidējais patēriņš: 4,3 l/100 km (WLTP)
Garums/ platums/ augstums: 4050/ 1798/ 1440 mm
Renault CLIO E-TECH Hybrid cena: no €17 590.
Materiāls tapis sadarbībā ar Renault