Svētku periodā cilvēki iepirkušies "App Store" 1,8 miljarda dolāru vērtībā

Foto: AP/Scanpix

“Apple” publiskojusi datus par “App Store” finanšu datiem aizvadītajā svētku laikā. Kompānija norāda, ka patērētāji svētku laikā “App Store” iztērējuši vairāk nekā 1,8 miljardus dolāru lietotņu iegādei, vēsta “TechCrunch”.

Lielāko daļu no šīs summas sastāda spēļu iegāde. Tāpat “App Store” lietotāji sasnieguši jaunu rekordu – vienas dienas laikā lietotņu iegādes vietā notērēti vairāk nekā 540 miljoni dolāru.

“Apple” gan nekomentēja, vai šiem rādītājiem ir kāda saistība arī ar globālo pandēmiju. Tomēr uzņēmums atzīst, ka lietotņu izmantošana 2020. gada laikā ir ievērojami pieaugusi, it īpaši komunikācijas un izklaides segmentā. Lielāko popularitāti pērn iemantojušas “Zoom”, “Disney+”, “Roblox” un “Among Us” lietotnes.

Uzņēmums gan neatklāja, cik lielu summu patērētāji ir iztērējuši par spēlēm un lietotnēm visa 2020. gada laikā. Tomēr “Sensor Tower” aprēķinājuši, ka pagājušā gada laikā cilvēki “App Store” iztērējuši vairāk nekā 72 miljardus eiro, kas ir par 30% vairāk nekā 2019. gadā.

Savukārt “App Store” lietotņu izstrādātāji kopš servisa darbības sākuma 2008. gadā nopelnījuši vairāk nekā 200 miljardus dolāru. Tieši pirms gada šis rādītājs bija 155 miljardi dolāru.

“Apple” tāpat ziņojusi par citiem panākumiem 2020. gadā. Tiek norādīts, ka “Apple Music” bijis rekordlabs gads, tomēr sīkāka informācija netiek sniegta. Tiek piebilsts vien tas, ka 90% no “iOS 14” lietotājiem izmēģinājuši dažādas jaunas iespējas, piemēram, “klausīties tagad”, jauno meklēšanas iespēju, personālās radiostacijas un citas funkcijas. “Apple” norāda, ka 2020. gadā ir dubultojies gadījumu skaits, kad cilvēki skatījušies un meklējuši dziesmu vārdus.

Svarīgākais
Uz augšu