Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

“Dzintara” kosmētikas ražotne turpmāk strādās ar citu nosaukumu (10)

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

“Dzintara” kosmētikas ražotne turpmāk strādās ar zīmolu “H.A. Brieger”. Piektdien, 8. janvārī, veiktas atbilstošas izmaiņas Uzņēmumu reģistrā, mainot arī SIA “Dzintars Production” juridisko nosaukumu uz SIA “H.A. Brieger”, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.

Savukārt kosmētika ar zīmolu “Dzintars”, kuru pazīst un gadiem iemīļojuši daudzi patērētāji, veikalu plauktos nonāks jau šā gada martā, ja COVID-19 izplatība un valsts noteiktie ierobežojumi būtiski neietekmēs uzņēmuma darbību, prognozē uzņēmuma pārstāvji.

““Dzintara” kosmētikas ražošanas pirmsākumi ir meklējami 1849. gadā, kad Heinrihs Ādolfs Brīgers Rīgā dibināja ziepju un parfimērijas fabriku, kas vēlāk trīs paaudzēs kļuva par  vienu no Latvijā lielākajiem kosmētikas ražotājiem.

Iegādājoties ražotni, mūsu mērķis ir atgriezt Brīgera pieeju – lēnām, izsvērti un rūpīgi veidot produktus mūsu laika dinamiskajai pasaulei.

Mēs sāksim ar patērētāju tik iemīļoto “Dzintara” produkciju, pakāpeniski veidojot jaunas produktu līnijas ar jauniem zīmoliem,” skaidro “H.A. Brieger” vadītāja un līdzīpašniece Anastasija Udalova.

Paredzams, ka martā veikalu plauktos nonāks “Dzintara” zīmola produkcija. Pirmie produkti, kas patērētājiem būs pieejami, būs ķermeņa kopšanas līdzekļi – lūpu balzami, dušas želeja, ķermeņa un roku krēmi, kā arī šķidrās ziepes. Pakāpeniski tiks paplašināts patērētājiem pieejamais “Dzintara” produktu klāsts.

“Strādājot pie “Dzintara” produktu izveides, īpašu uzmanību pievērsām tam, lai produkcija būtu maksimāli dabiska, bet vienlaikus pieejama plašai sabiedrībai. Mūsu mērķis ir vismaz 94% dabisku sastāvdaļu produktā, lai cilvēkam veikalā nebūtu jāizvēlas starp cenu un dabiskumu,” skaidro uzņēmuma vadītāja Anastasija Udalova, norādot, ka “Dzintars” produktu līnija saglabās iepriekšējo cenu kategoriju – pieejamu plašai auditorijai.

“H.A. Brieger” šobrīd strādā gandrīz 40 darbinieki. Paredzams, ka pakāpeniski, paplašinot un audzējot darbības apjomus, tiks palielināts arī ražotnes darbinieku skaits.

Svarīgākais
Uz augšu