Sanāk visu dienu pavadīt ceļā un kontaktā ar cilvēkiem.
Braucu arī uz Rīgu. Jāpiebilst, ka braucēju uz Rīgu patlaban ir ļoti maz."
Dzintara dzīvē "viss notiek' - darba grafiks pandēmijas laikā nav mainījies. "Tāda ir šī darba specifika – vedu gan pilnu autobusu, gan ja maršrutā ir tikai viens pasažieris.
Jābrauc tāpat, taču jārēķinās, ka viena vai pāris pasažieru pārvadāšana nenosedz brauciena izmaksas, tātad uzņēmums nenopelna, un tas ietekmē arī manu algu.
Ir dzirdēts par atsevišķiem gadījumiem citviet Latvijā, kad autobusa aizpildījums bijis tik pilns, ka daži pasažieri jāatstāj aiz durvīm, bet man gan tā nav gadījies. Es kā šoferis vairāk uztraucos par saviem pasažieriem, kuriem šobrīd nav iespējas nokārtot elementāras, ikdienišķas lietas, piemēram, apmeklēt frizieri, ārstu, kurpnieku vai atslēdznieku. Kamēr viss labi, tikmēr nepieciešamību pēc šiem pakalpojumiem neizjūt, bet, ja, piemēram, pēkšņi pazūd mājokļa atslēga. Kur šobrīd tikt pie jaunas?”
Dzintars saka, ka viņa pasažieri ir disciplinēti, nevienam ne reizi nav bijis jāizrāda, ka jāuzvelk maska, vai jāsēž katram savā solā. "Cilvēki apzinās situācijas nopietnību. Šobrīd aprunāties sanāk krietni mazāk, kā agrāk, bet pēc īsajām sarunām saprotu, ka braucēji izmanto sabiedrisko transportu, ja tas tik tiešām ir ļoti nepieciešams," stāsta ilggadējais šoferis.
"Ja pats paniski baidītos un uztrauktos, diez vai spētu pildīt savus darba pienākumus," viņš turpina. Viņš saka, ka neizjūt bailes saslimt. "Jā, apzinos, ka cilvēki saslimst arvien vairāk, slimo arī kolēģi. Darbs paliek darbs, un kādam tas tik un tā jāpaveic. Pavasarī varbūt nedaudz baidījos, šobrīd ne.