Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba
Iesūti ziņu!

"Cyberpunk 2077" veidotāji atvainojas un skaidro, kādēļ spēle izrādījusies neveiksmīga (2)

Raksta foto
Foto: AFP / Scanpix

Pagājušā gada decembrī klajā nāca video spēle “Cyberpunk 2077”, kas faktiski bija gada gaidītākais notikums video spēļu industrijā. Tomēr – liela vilšanās: spēles konsoļu versija izrādījās tik kļūdaina, ka “Sony” to izņēma no savas spēļu tirdzniecības platformas. Tagad spēles veidotāji nākuši klajā ar skaidrojumu, kādēļ spēle sagādājusi tik lielu vilšanos, vēsta “Game Informer”.

Ņemot vērā, ka spēle uz nenoteiktu laiku ir izņemta no “PlayStation Store”, ir nācies veikt naudas atmaksu, “CD Projekt Red” (CDPR) līdzdibinātājs detalizēti pastāstījis, kas nogājis greizi ar atsevišķu konsoļu versijām un kāda nākotne gaida spēli.

“”Cyberpunk 2077” ir ļoti liela mēroga spēle, tajā ir neskaitāmi objekti, interaktīvās sistēmas un mehānika. Spēlē viss nav izvietots uz plakanas virsmas – spēles darbība notiek lielā pilsētā. Jā, mēs paši padarījām sev grūtāku uzdevumu, jo gribējām, lai galarezultāts ir episks gan datoriem, gan arī spēļu konsolēm. Tas bija mūsu galvenais uzdevums.

Sākotnēji viss nelikās tik sarežģīti, taču tehniskais nodrošinājums  dažādu paaudžu konsolēm un datora versijā ar laiku lika saprast, ka esam pārrēķinājušies ar šo uzdevumu,”

sacīja CDPR līdzdibinātājs Marčins Ivinskis.

Jautāts, vai spēles veidotāju komanda ir pietiekami testējusi spēli uz vecākām konsolēm (“Xbox One” un “PlayStation 4”), CDPR norāda, ka testēšanas laikā netika konstatētas tādas kļūdas, ar ko saskārās spēlētāji pēc spēles izlaišanas.

“Tuvojoties spēles publicēšanas dienai, mēs ik dienas veicām dažādus nozīmīgus uzlabojumus un ticējām, ka pēdējais atjauninājums pirms spēles izdošanas būs bijis veiksmīgs,” saka Ivinskis. Tiesa gan, ar pēdējo - “day zero” atjauninājumu nebija gana, lai “izķertu visas kļūdas”, un spēle ar “PlayStation 4” konsolēm faktiski nebija spēlējama.

Runājot par spēles nākotni, CDPR sola spēlētājiem, ka kļūdu labošana ir kompānijas galvenā prioritāte, un jau pašlaik ir sagatavoti dažādi lieli uzlabojumi.

“Vēl ir jāpaveic liels darbs, lai spēle būtu krietni labāka, nekā tā ir. Kompānija to labi apzinās, un tiek aktīvi strādāts pie tā,” norāda Ivinskis.

Jaunākie atjauninājumi liecina, ka “Cyberpunk 2077” lejupielādējamā satura (DLC) plāni pagaidām netiek skarti. Sākotnēji bija plānots, ka neilgi pēc spēles relīzes ar lejupielādējamo saturu spēle iegūs dažādus papildinājumus, taču pagaidām kompānija šos plānus ir atlikusi malā, jo jācenšas tikt galā ar kļūdām, kas ir spēlē.

“Komanda aktīvi strādā pie kļūdu labošanas, un tā ir nozīmīga mācība, ko paņemt mūsu nākotnes projektiem,” norāda Ivinskis.

Viņš piebilst, ka CDPR strādā “neticami smagi strādājoši un talantīgi spēļu veidotāji, kuri nav jāvaino pie “Cyberpunk 2077” problēmām”.

“Vainīgi esam mēs visi valdē – gan es, gan arī citi CDPR valdes locekļi, jo tieši mēs bijām tie, kas pieņēma gala lēmumu par spēles laišanu klajā. Ticiet man, mēs nekad nebijām domājuši, ka spēles relīze sagādās tik lielu vilšanos. Es ļoti atvainojos par to un ceru, ka mēs darīsim visu iespējamo, lai atgūtu spēlētāju uzticību,” saka Ivinskis.

Tiek norādīts, ka kompānijas mērķis ir izlabot spēles kļūdas tā, lai to varētu atgriezt “PlayStation 4” spēļu tirdzniecības platformā. Tāpat tiek strādāts, lai spēli vienlīdz labi būtu iespējams spēlēt visās platformās – gan datoros, gan ar “Xbox” un “PlayStation” pēdējo divu paaudžu konsolēm.

Svarīgākais
Uz augšu