Salīdzinot ar 2019. gadu, abonementu daudzums ir nedaudz sarucis, bet tas ir būtiski lielāks nekā 2018. gadā. Turklāt pieaug tieši ilgtermiņa abonēšanas apjoms, cilvēkiem izvēloties iecienīto preses izdevumu saņemt savā pastkastītē 10–12 mēnešus. Tas savukārt liecina par vēlmi būt drošībā un izvairīties no liekas saskarsmes ar citiem, iegādājoties laikrakstu vai žurnālu. Par to liecina arī interese par preses izdevumu piegādi uz mājām, ko līdz ar pārtikas produktiem no “Narvesen” iespējams pasūtīt “Bolt Food”.
Būtiski pieaudzis pieprasījums pēc specializētajiem izdevumiem – dažādu žurnālu pielikumiem, kas veltīti noteiktai aktuālai tēmai, apkopojot informāciju koncentrētā veidā: kā uzturēt vai iekopt dārzu, pagatavot interesantus ēdienus, radīt Ziemassvētku noskaņu mājās utt.
Šādu speciālizdevumu tirāžas un pieprasījums pēc tiem ir būtiski lielāks par regulāro žurnālu tirāžām, kas liecina, ka cilvēki daudz labprātāk izvēlas saņemt informāciju koncentrētā veidā, izvairoties no visa liekā, bet ikdienā uzzināt aktualitātes digitāli, par to nemaksājot papildus.
Covid-19 laiks ir nesis savas korekcijas arī citās preses izdevumu jomās: palielinājies pieprasījums pēc izdevumiem bērniem, krustvārdu mīklām, hobiju un interešu izdevumiem, jo cilvēki vairāk laika pavada mājās ar ģimeni, mēģinot aizpildīt laiku, ko agrāk veltīja citām aktivitātēm ārpus mājas.
Toties ikdienas laikrakstu pārdošanas apjoms pēdējo gadu laikā samazinās. Te gan jāmin būtiska nianse: mazinās pieprasījums pēc nacionāla mēroga dienas laikrakstiem, ko nevar teikt par reģionālo presi – izdevumi, kas iznāk reizi nedēļā, divās nedēļās vai mēnesī, ir svarīgs informācijas kanāls, caur kuru ar vietējiem iedzīvotājiem komunicē gan vietējās pašvaldības, gan citas organizācijas, tāpēc arī lasītāju interese ir lielāka.