Pēc viņas teiktā, dati par sasirgušajiem klientiem pieprasīti pēkšņi, "jo ministre pagājušajā nedēļā nevarēja tos nosaukt", un tiem bija jābūt gataviem īsā laikā, turklāt LM neesot interesējusi informācija par darbiniekiem, kas atveseļojušies. Tāpat SAC nezinot, kad tiks piegādāti antigēnu eksprestesti, kuru lietošana SAC arī norādīta plānā.
Neskaidrības esot arī ar vakcinēšanos pret Covid-19 sākšanu. Pašlaik SAC ir uzdots apkopot informāciju par tiem klientiem un darbiniekiem, kas izteikuši vēmi vakcinēties. Pēc Bebres-Kondrātes paustā, tas ir liels slogs pansionātam, jo jāziņo arī par tiem klientiem, kas šaubās. "Tas nav izdarāms vienā dienā, jo tas ir jādara paralēli citiem ikdienas pienākumiem, zāļu izdalei. Daļai klientu man jāapzvana radinieki," skaidroja SAC vadītāja.
Vienlaikus Bebre-Kondrāte norādīja, ka problēmu ar individuālo aizsardzības līdzekļu sagādi, tostarp ar valsts atbalstu, nav bijis, un vienīgai pavasarī, kad lielā pieprasījuma dēļ bija cēlušās to cenas, visur valdījusi panika. Visdrīzāk, papildu atbalstu SAC varētu saņemt arī no Skrīveru novada pašvaldības, jo, ņemot vērā gan lielus papildu izdevumus, gan to, ka netiek uzņemti jauni klienti, pieejamo finanšu līdzekļu apjoms ir samazinājies. Optimālais klientu skaits "Ziedugravās" ir 122.
Jau ziņots, ka Covid-19 izplatības ierobežošanai SAC plāna mērķis īstermiņa ir novērst ilgstošas sociālās aprūpes institūcijas klientu un darbinieku veselības apdraudējumu Covid-19 infekcijas izplatības laikā, bet vidējā termiņā - veicināt ilgstošas aprūpes pakalpojuma noturību un nepārtrauktību, pielāgojot ilgstošas sociālās aprūpes institūcijas epidemioloģiskā apdraudējuma situācijai un attīstot ģimeniskai videi pietuvināta sociālā pakalpojuma pieejamību pašvaldībās. Rezultātā iesaistītās puses vēlas klientiem radīt maksimāli drošu un veselību saglabājošu vidi ilgstošas sociālās aprūpes institūcijās.
Rīcības plānā noteiktie pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai ilgstošas sociālās aprūpes institūcijās paredz koordinētas darbības septiņos rīcības virzienos, tostarp operatīvu jautājumu risināšana, situācijas monitorings un kontrole, epidemioloģisko drošības prasību ievērošana, infekcijas izplatības prevencija. Tāpat paredzēts atbalsts ilgstošas sociālās aprūpes institūciju darbiniekiem, komunikācija ar klientu tuviniekiem un institūcijām, bet kā septītais virziens noteikti "izejas pasākumi".