Ja organizācijā ir ieviesta uzdevumu vadības sistēma, tas ļauj pietiekami automatizēti mērīt gan darba izpildei patērēto laiku, gan darbu apjomu un darbinieku noslodzi," stāsta LVRTC valdes priekšsēdētājs Edmunds Beļskis.
Pērnā gada martā, kad sākās pandēmijas pirmais vilnis, LVRTC divu dienu laikā spēja nodrošināt, ka 60% darbinieku turpina darbu attālināti. Darbu struktūrvienībās turpināja tikai dežūrdarbinieki un darbinieki, kuru ikdienas pienākumi paredz steidzamu vai plānotu tehnisku uzturēšanas darbu veikšanu LVRTC struktūrvienības vai klientu objektos. Visi darbinieki ikdienas pienākumu veikšanai jau iepriekš bija aprīkoti gan ar eParakstu, gan risinājumiem drošai attālinātai piekļuvei mūsu informācijas sistēmām un elektroniskai darba videi.
7.mīts. Komandas vienotību un garu ir grūti panākt, strādājot attālināti
"Jā, tas ir grūti, bet ne neiespējami. Ļoti daudz kas ir atkarīgs no tiešā vadītāja un tā, cik aktīvi dažādos procesos iesaistās viņš personīgi, un kā viņš strukturē savas komandas dienu, nedēļu.
Lielisks piemērs ir arī mūsu pieredze ar darbiniekiem, kuri strādā reģionos. Līdz pandēmijai mums nebija pietiekami kvalitatīvs iekšējais komunikācijas kanāls, kas ļautu pilnvērtīgi uzņēmuma dzīvē iesaistīt tos kolēģus, kas strādā klientu centros, kas atrodas dažādās Latvijas vietās. Aizvadītā gada pavasarī mēs ieviesām tādu iekšējās komunikācijas rīku kā Workplace, kas ir visiem labi zināmais Facebook, tikai paredzēts iekšējai komunikācijai. Rezultātā mūsu darbinieki, kas nestrādā birojā, tagad ir daudz tuvāk dažādiem uzņēmuma procesiem un biroja darbinieku dzīvei, savukārt biroja darbinieki ir zinošāki par kolēģu aktualitātēm klientu centros," stāsta Tele2 HR biznesa partnere I.Žagare.
Raksts tapis sadarbībā ar "Datakom"