Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tieši tikpat unikāls salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor, kuru pat mēdz dēvēt par Lamborghini Urus tautai.
Brauc ātri, izskatās kā Lamborghini, taču maksā desmit reizes mazāk
Kādreizējais sportisko Seat apakšzīmols, kura nosaukums esot saīsinājums no Cup Racing, pirms diviem gadiem kļuva par atsevišķu automašīnu marku. Formentor ir garāks un zemāks par Cupra Ateca, tomēr joprojām nedaudz augstāks par parastu Leon. Divlitru turbomotora un visas mašīnas temperamentu var iespaidot, paspaidot otru pogu uz stūres. Tā atbild par braukšanas režīmiem. Comfort'ā Formentor patiešām ir diezgan komfortabls, nedaudz sakāpinātais Sport precīzāk atbilst automašīnas raksturam, un retai ekskursijai pa pļavu krosovers apgādāts arī ar Offroad režīmu.
Normunds Avotiņš, TV Auto ziņu vadītājs: "Viss vai gandrīz viss, ko redzat, ir standartā, izņemot masīvās bremzes, uz kurām visur ir 4 riņķi, tātad atkal piedalījies Audi S3 vai pat RS3, un bremžu performance neizpaliek. Bet domāju, ka, tāpat kā savulaik Cupra Ateca, automobilis gluži labi apstājas arī ar parastajām bremzēm."
Dizains izdevies, jo auto uzrunā, arī stāvot uz vietas. Cilvēki skatās un pēta, kas tas ir. Aizmugures daļa ir ļoti izteiksmīga, varbūt tāpēc to arī sauc par Lamborghini Urus tautai.
Jumta līnija ir tāda izteiksmīga. Varētu domāt, ka tāda tipa automašīnā ir maz vietas aizmugurē. Nekā, durvis ir platas, un tur es arī iekāpu, ļoti normāli, pietiek vietas pieaugušam cilvēkam.
Bagāžnieks gan nav lielāks kā Golfam - bet kuru tas uztrauc? Daudz svarīgāka taču ir dinamika, temperaments un raksturs!
Normunds Avotiņš: "Cupru arvien biežāk sāk dēvēt par Volkswagen Grupas atbildi Alfa Romeo, un šis auto ir tam spilgts pierādījums."
Formentorā arī salikts viss, kas ļaudīm šķiet iekārojams mūsdienu automašīnās. Izmērs, klīrenss, dizains. Jaudas klātbūtne, savienojamība ar visādiem telefoniem, komforts, apdares kvalitāte un pie visa klāt arī saprātīga cena.
Cupra Formentor VZ
+ unikāls, itālisks dizains
+ jauda, paātrinājums, enerģija
+ pietiekami praktisks ikdienā
- necila krāsu izvēle
- apgrūtinoša ekrāna lietošana
- papildaprīkojums sadārdzina
Dzinējs: 1984 ccm, R4 turbo
Jauda: 310 ZS
Paātrinājums: 4,9 s
Patēriņš: 8,7
CO2: 197
Cena: no 36 900 eiro