Faktiski komunikācija ar sabiedrību par Covid-19 vakcīnām jau ir sākusies, sacīja Juhņēviča. Ar laiku tiks veidoti gan dažāda veida informatīvie materiāli, gan tuvāk pavasarim tiks izvērstas sociālo reklāmu kampaņas.
“Mums ir ļoti svarīgi, lai cilvēks pieņem informētu lēmumu. Tas nozīmē, ka mūsu uzdevums ir cilvēkiem stāstīt par vakcīnu drošumu un efektivitāti,” pauda Juņēviča.
Kā tiks sasniegta krievvalodīgo auditorija?
Valdības atbalstītajā vakcinācijas plānā ir teikts, ka īpaša uzmanība, īstenojot dažādas komunikācijas aktivitātes, ir jāpievērš krievvalodīgo auditorijai, jo tikai 21 % cilvēku šajā auditorijā būtu gatavs vakcinēties tūlīt. Jautāta, kā lai sasniedz šos cilvēkus, Juhņēviča atzīst, ka mediju telpa ir ļoti mainījusies un šos cilvēkus ir grūtāk sasniegt ar tradicionālo plašsaziņas līdzekļu starpniecību. Tāpēc vairāk izmantos sociālos medijus un viedokļu līderus.
Vai ir pietiekami zināšanu un pieredzes?
Evai Juhņēvičai ir maģistra grāds kultūras menedžmentā. Jautāta, vai viņai pietiks ar šīm zināšanām un pieredzi, lai vadītu biroju, Juhņēviča uzsvēra, ka izglītību ieguvusi vairāk nekā pirms 20 gadiem un visus šos gadus ir darbojusies gan privātajā sektorā, gan publiskajā pārvaldē, izstrādājot komunikācijas stratēģijas dažāda mēroga projektiem. Viens no atpazīstamākajiem ir viņas darbs izpilddirektores amatā XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku organizēšanā.
“Kultūras menedžments nav tikai stāsts par māksliniecisko saturu, tas ir ļoti daudzslāņains organizēšanas process,” pauda Juhņēviča.
Covid-19 vakcinācijas projektā viņai visvairāk noderēšot iepriekš iegūtā pieredze liela mēroga pasākumu menedžēšanā, sadarbībā ar daudzām iesaistītājām pusēm un pieredze sabiedrības iesaistē.