Vienlaikus viena objekta gadījumā konstatēta viltotu preču (mobilo tālruņu aksesuāru) tirdzniecība, par kuras faktu informēta Valsts policija.
Tāpat PTAC novērojis, ka uztura bagātinātāju produktu piedāvāšana un tirdzniecība "Facebook Marketplace" vidē šobrīd ir ierobežota, jo šādu darbību veikšana neatbilst platformas uzturētāja noteiktajām prasībām. Neskatoties uz minēto, "Facebook" platformā parādās uztura bagātinātāju piedāvājumi, taču to skaits ir salīdzinoši mazs.
Secināts, ka "Facebook" platformā ir apgrūtinātas jeb būtiski ierobežotas tirgotāju, kuriem nav komerciālā jeb biznesa lietotāja statuss, iespējas publicēt distances līguma noteikumus, jo nav iespējams augšuplādēt teksta datnes un iekļaut informāciju ar aktīvām tiešsaistes atsaucēm (hipersaitēm).
PTAC veiktie uzraudzības pasākumi liecina par to, ka sociālo tīklu vidē organizētā tirdzniecība lielā mērā neatbilst distances pārdošanas prasībām, jo patērētājiem tiek noklusēta pirmslīguma informācija un distances līguma noteikumi, tostarp, ierobežojot patērētāja tiesības panākt pienācīgu līguma izpildi un atturot patērētājus no atteikuma tiesību izmantošanas.
Projektā konstatēts, ka tirgotāji "Facebook" sociālās saziņas vidē sevi identificē dažādi, gan izmantojot īsto vārdu un uzvārdu, gan izmantojot citus apzīmējumus jeb nosaukumus. Daudzās situācijās patērētājiem tiek noklusēta normatīvos noteiktā informācija, kas identificē pārdevēju kā distances līguma pusi, tādējādi radot negatīvas sekas saistībā ar patērētāja likumīgo un līgumisko tiesību ievērošanu.
PTAC arī informēja, ka, saņemot informāciju par pārkāpumiem, tirgotāji bija gatavi nekavējoties veikt pasākumus pārkāpumu novēršanai un turpmākai nepieļaušanai. Līdz ar to PTAC projekta gaitā saistībā ar konstatētajiem pārkāpumiem nav izdots neviens administratīvais akts, ar kuru tiktu piemērota atbildība par negodīgas komercprakses īstenošanu.
"Facebook" sociālā tīklā platformas lietotājiem tiek piedāvātas iespējas ziņot platformu uzturētājiem par neatbilstoša satura publikācijām ar "Report Add" funkciju, par kuru būtu lietderīgi informēt patērētājus un kura izmantojama maldinošu piedāvājumu gadījumos.
PTAC norādīja, ka, turpinot uzraudzības pasākumus un sekojot saimnieciskajai darbībai sociālās saziņas vidē, nepieciešams panākt, ka patērētājiem "Facebook" sociālā tīkla vidē ir nodrošināta pirmslīguma informācija par distances līguma noteikumiem, tostarp konkrētus tirgotājus identificējoša informācija, kā arī informācija par atteikuma tiesībām.