No finansiālā aspekta pagājusī sezona gan nav bijusi slikta – iepriekšējā sezona bija līdzīga kā gadu iepriekš. Turklāt izdevās radīt arī jaunu produktu.
“Arī pats atgriezos no ārzemēm, un pavasarī varēja redzēt, ka cilvēki vairās cits no cita. Cilvēki iet viens otram pretim un mēģina saprast, kurš ies pa labi un kurš pa kreisi.
Tad mēs radījām un sākām ieviest arī bezkontakta tūres, kurās cilvēki var doties piedzīvojumos bez gida klātbūtnes,” stāsta Salens.
Viņš norāda, ka jaunās bezkontakta tūres “neaizgāja ar blīkšķi”, jo pagāja laiks, kamēr tās tika izveidotas. Pilnībā tās uzņēmuma piedāvājumā ienāca līdz ar ierobežojumu atcelšanu un parasto tūru atsākšanos.
“Cilvēki tās pirka, un atsauksmes bija labas, un joprojām nedaudz vairāk kā 5% no pārdošanas rezultātiem sastāda šīs bezkontakta tūres, tāpēc mēs tās noteikti turpināsim attīstīt,” saka Salens.
Nozīmīgs aspekts, kā Covid krīzes laikā turpināt savu darbību, ir pārkārtošanās uz interneta vidi. “supadventures.me” jau iepriekš darbojās interneta vidē, un tika radīta sistēma, lai padarītu ceļu līdz pirkumam ērtāku.
“Jau no paša sākuma mums visas tūres ir bijušas ar priekšapmaksas rēķinu – cilvēks samaksā, saņem rēķinu, un mēs tiekamies. Bet tagad, izmantojot “Mozello” platformu, pārkārtojām savu veikalu, padarījām to ērtāku lietošanai no mobilā telefona un pieslēdzām no “Swedbank” maksājumu sistēmu, lai padarītu pirkumu vēl ērtāku. Gribētos visu atzīmēt ar pluszīmi, jo ir bijuši daudz mazāk zvanu par to, kur īsti doties un ko darīt.