Pērn augustā tika atjaunota autoceļa Madona - Varakļāni virskārta un vietējie iedzīvotāji, kas pa šo ceļu pārvietojas regulāri, jau sapriecājās, ka turpmāk būs skaista, mierīga braukšana. Tāda tā bija līdz ziemai, kad mainīgo laikapstākļu ietekmē ceļa virskārta sāka zaudēt strukturālo stingrību un no lidojošajiem akmeņiem ir cietis liels skaits pa autoceļu P84 braukušo automobiļu.
Ceļš atjaunots tā, ka šķembas lido pa gaisu un šoferiem bail braukt (9)
Autobraucējs Aigars Salenieks, kuram pašam reiz nācies apmaksāt sabojāta vējstikla nomaiņu, LTV ziņu dienestam stāsta, ka par bojājumiem sūdzas visi - gan vieglo auto šoferi, gan "fūristi", kuru mašīnām ar akmentiņiem regulāri tiek izsisti miglas lukturi un logu stikli.
Lielā automobiļu "traumatisma" cēlonis nav ilgi jāmeklē. Tā ir ceļa virskārta, ko atjaunošanas procesā veido bitumena emulsija apvienojumā ar šķembām. Ja darbos izmantotie materiāli ir kvalitatīvi, problēmām nevajadzētu rasties. Autoceļa P84 gadījumā gan varētu būt novērojams pretējais, uz ko norāda arī VSIA Latvijas valsts ceļi pārstāve Anna Kononova. Pēc viņas teiktā darbu nodošanas brīdī nav konstatētas nekādas indikācijas, ka virsmas apstrāde/atjaunošana nebūtu izdevusies.
Tomēr ziemā, kad sals mainījies ar atkušņa periodiem, parādījušies defekti. Kononovas skatījumā pie vainas varētu būt bitumena emulsijas kvalitāte un tas nozīmē, ka būvniekam, Smiltenes ceļu būves uzņēmumam 8CBR, kas LTV Ziņu dienestam piekrita atbildēt tikai rakstiski, remontu nāksies veikt par saviem līdzekļiem. Galu galā darbiem dota trīs gadu garantija.
Vairāk skaties LTV Ziņu dienesta sižetā, kur arī izskaidrota kompensācijas gūšanai veicamās darbības.