Ielūgumu pievienoties sociālajam tīklam var iegūt no tā esošajiem lietotājiem. Uz tālruņa numuru tiek nosūtīta saite, kas ved uz reģistrācijas lapu lietotnē.
Ielūgumu skaits ir ļoti ierobežots, tāpēc tie netiek viegli izdāļāti. Kļūstot par "Clubhouse" lietotāju, sākumā ir pieejami tikai divi ielūgumi.
Sociālā tīkla izveidotāji nesen paziņoja, ka 2021.gadā veiks dažādus uzlabojumus, pēc kuru pabeigšanas "Clubhouse" varēs "atvērt visai pasaulei".
Kas ir "Clubhouse" izveidotāji?
Lietotni izveidojuši Silīcija ielejas uzņēmēji Pols Deividsons un Rohans Sets. "Clubhouse" darbojas kopš 2020.gada marta. Līdz pagājušā gada maijam lietotnei bija tikai 1500 lietotāji.
Taču pagājušonedēļ lietotne strauji kļuva populāra visā pasaulē, pateicoties tam, ka tajā norisinājās Maska saruna ar finanšu tehnoloģiju lietotnes "Robinhood" vadītāju Vladu Tenevu.
2021.gada 1.februārī "Clubhouse" bija divi miljoni lietotāju. Lietotnes vērtība pašlaik lēsta ap miljardu ASV dolāru. Šīs robežas pārkāpšana nozīmē, ka uzņēmums pievienojies tehnoloģiju jaunuzņēmumu-"vienradžu" pulciņam līdzās tādām kompānijām kā "Airbnb", "Uber" un "SpaceX".
Pieprasījums pēc ielūgumiem ir tik augsts, ka sākusies to tirgošana tādās vietnēs kā "Reddit", "Ebay" un "Craigslist", novērojusi aģentūra "Reuters".
"Clubhouse" drīzumā tiks ieviestas tādas funkcijas kā "dzeramnaudas" atstāšana, biļešu un abonementu pirkšana, lai lietotāji varētu finansiāli atbalstīt satura veidotājus.
Neoficiāli tiek ziņots, ka sociālais tīkls "Facebook" jau strādājot pie konkurējošas lietotnes vai funkciju izveidošanas.