Vienlaikus tā ir iespēja uzņēmumam paplašināt darbības mērogu un darboties starptautiskā līmenī. Digitālās transformācijas process paver iespēju uzņēmumam identificēt arvien jaunas problēmas. Tajā pašā laikā jāatgādina, ka problēma vienmēr jāuztver kā iespēja, jāprot tikai atrast īsto.
Jāveicina uzņēmumu savstarpējā komunikācija
Ļoti svarīgs aspekts ir arī zināšanu pārnese – šobrīd darba tirgū trūkst zināšanu pārneses praktizējošu ekspertu starpā. To nevar realizēt ikviens cilvēks jeb konsultants, izstāstot pareizus darbības principus; šim procesam jānotiek plaknē – no uzņēmuma uzņēmumam. Lai to nodrošinātu, jāveicina uzņēmumu savstarpējā komunikācija, kā arī jānodrošina piekļuve praktizējošajiem ekspertiem, kuri ir gatavi kļūt par mentoriem un dalīties ar nepieciešamo informāciju.
Protams, tas nav pats vieglākais process, jo ir grūti atrast šādus ekspertus, kuri būtu gatavi dalīties pieredzē un zināšanās, tomēr tas nav neiespējami.
Pirmais solis ir platformu meklēšana, kas piedāvā praktizējošo mentoru (praktiķus ar reālu biznesa pieredzi un tirgū pierādītu rezultātu) zināšanu pārnesi.
Mazie uzņēmumi pilnībā nespēs pielāgoties
Lielākie uzņēmumi, visticamāk, turpinās darbu daļēji attālinātā režīmā. Tāpat rīkosies arī tie, kuriem attālinātais darbs ir sniedzis vērtīgu pienesumu kā pašam uzņēmumam, tā arī darbiniekiem. Tomēr
mazāki uzņēmumi, kuros strādā neliels skaits darbinieku, nespēs pilnībā pielāgoties attālinātā darba apstākļiem, jo nepieciešams saglabāt komandas garu, kas motivē strādāt.
Paradoksāli, bet, manuprāt, jo lielāka komanda, jo vieglāk pielāgoties pārmaiņām, jo visi uzņēmuma darbinieki arī ikdienas režīmā netiekas klātienē.