25. februārī plkst. 13.00 tiešsaistē notiks Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultātes organizētā diskusija “Tūrisma pakalpojumu patiesā cena”, kurā nozares uzņēmēji dalīsies viedoklī, kāda ir patiesā pakalpojumu cena. Kā mainījušās patērētāju prasības un uzņēmēju pieeja? Kā MVU pārstāvji vērtē situāciju nozarē? Diskusiju būs iespējams vērot tiešraidē portālā TVNET.
Diskusija "Tūrisma pakalpojumu patiesā cena"
Diskusijā piedalīsies
- SIA “JA Travel” īpašniece Agita Kurzeme,
- SIA “Goal Events” īpašniece Silvija Freimane,
- Sherlock Art Hotel vadītāja Jūlija Žagunova
- Biznesa augstskolas Turība asociētais profesors Ēriks Lingebērziņš.
Tūrisms un viesmīlība viennozīmīgi ir stāsts par pakalpojumiem - ceļojumu plānošana, gidu pakalpojumi, ēdināšana u.tml. Un šo pakalpojumu patiesā cena slēpjas to neredzamajā daļā – emocijās, sajūtās un pieredzējumā, ko tie sniedz.
Pakalpojumu sniegšanas bizness būtiski attīstījies pēdējo 50 gadu laikā - nevis tādēļ, ka cilvēki nevarētu paši nopirkt biļetes, izlasīt grāmatās par kādu objektu vai pagatavot ēst, bet gan tādēļ, ka pakalpojumi un to dažādība rada emocijas.
Tāpat tie atvieglo mūsu dzīvi, bet bieži mēs neiedomājamies, ka par atbilstošu pakalpojumu ir jāmaksā. Mēs vēlamies visu saņemt ātrāk, par izdevīgāku cenu, labākā kvalitātē, neielūkojoties tajā, ko iegulda mazais vai vidējais uzņēmējs, lai šo pakalpojumu sniegtu. Tūrismā un viesmīlībā aptverto pakalpojumu klāsts ir ļoti dažāds un aiz lielas daļas stāv mazais vai vidējais uzņēmējs, kurš iegulda ļoti daudz.