Genesis GV80 standartā ir apgādāts ar desmit drošības gaisa spilveniem. Bez jau ierastajiem spilveniem priekšā un sānos, un gar jumta malu, tam ir arī drošības spilveni aizmugurējiem pasažieriem, drošības spilvens vadītāja ceļu zonā un centrālais spilvens, kas avārijas gadījumā norobežo vadītāju no priekšējā pasažiera.
Bez tiem Genesis GV80 ir virkne elektronisko asistentu, tai skaitā uzlabota adaptīvā kruīza kontrole, kas apgūst vadītāja braukšanas paradumus un mācās ievērot distanci arī tad, ja nav ieslēgta joslas sekošanas sistēma ar spēju koriģēt kustības trajektoriju, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma, īpašs asistents braukšanai pa lielceļu, kurš arī regulē stūres sistēmas iestatījumus atkarībā no vadītāja braukšanas manieres un ilgtermiņa paradumiem, sistēma, kas palīdz izvairīties no automašīnām, kuras negaidīti nogriež ceļu, brauc perpendikulāri krustojumā, iebrauc aklajā zonā u.c., sistēma, kas palielina stūres sistēmai pielikto griezes momentu un palīdz apbraukt negaidītu šķērsli, kamera, kas skenē ceļa segumu un laicīgi sagatavo adaptīvo balstiekārtu nelīdzenumu izlīdzināšanai.
Genesis GV80 neapšaubāmi izklausās pēc interesanta auto, tomēr, lai arī būtu spēcīgs konkurents tādiem automobiļiem kā Mercedes-Benz GLE, Audi Q7 vai BMW X5, tas Eiropā piedāvāts netiek. Tā vietā automobili var iegādāties vien Dienvidkorejā, ASV, Kanādā, Krievijā, Vidējos Austrumos un Austrālijā.
Genesis GV80 ir būvēts kā aizmugures piedziņas auto ar pilnpiedziņas opciju. Dienvidkorejā tam bāzes dzinējs ir trīs litru dīzelis ar 278 ZS, savukārt ASV GV80 tiek piedāvāti tikai benzīna turbo motori - 2,5 litru četru cilindru dzinējs ar 300 ZS un 3,5 litru V6 motors ar 375 ZS.