“Clubhouse” un tā “atvērtā virtuve”
“Cilvēki dodas uz “Clubhouse” un sazinās, lai uzzinātu vairāk par interesējošām tēmām. Daudzi no viņiem ir savstarpēji saistīti savās profesijās, daudziem no viņiem ir vieni un tie paši elki un intereses,” skaidro e-komercijas mārketinga kompānijas “Klaviyo” viceprezidente Kadija Srinivasana.
Viņa norāda, ka reklāmdevēju mērķis, sākot darbu “Clubhouse”, ir ļoti stratēģisks. Tas palīdz radīt interesi par konkrēto organizāciju, kā arī padarīt savus vadītājus par sabiedriskās domas līderiem.
Tā, piemēram, “Clubhouse” diskusijām pievienojās un atsevišķu “pasākumu” radīja arī “Burger King” vadītāji Hosē Sils, Dankans Fultons un Ellija Dotija. Uzņēmuma vadītāji runāja par kompānijas ilgtspēju, uzņēmuma jauno lojalitātes programmu, kā arī citām tēmām. Šai diskusijai bija aptuveni 130 klausītāju, kuru vidū bija restorānu operatori un arī paši “Burger King” darbinieki.
Mārketinga nozarē strādājošie apzinās, ka dažādās sociālo tīklu platformās ir atšķirīgas nianses, kā sasniegt savu auditoriju. Piemēram, arī “Clubhouse” lietotājiem ir savas ekspektācijas, piemēram, var klausīties dažādas diskusijas pēc “atvērtās virtuves principa”, kurā visiem ir teikšana. Līdz ar to arī pats sociālais tīkls var dot iespēju dažādiem zīmoliem komunicēt ar patērētājiem un kļūt par daļu no sarunas, bez apdraudējuma lietotāju datiem.
“Zīmolu vadītājiem būs jāpielāgojas un jāieklausās tēmās, par ko runā viņu patērētāji. Tā uzņēmumiem ir patiesi nozīmīga iespēja, kas nodrošina ieskatu tajā, ko patiesi vēlas saņemt cilvēki.