Vispār jau nē. Uz Jēkabpili lielā piesardzībā un tādā kā Albēra Kamī “Solitaire et Solidaire” stāvoklī devos atbalstīt dzimtās pilsētas mājražotājus un iegādāties izcilākās asinsdesas taipus Daugavas, brīnišķīgākos čili džemus un gardākos aļņa gaļas konservus, kā arī pa gabalu apsveicināties ar nupat kā savakcinēto mammu, kura ir mediķe un vīrusu ir redzējusi tuvumā.
Apcerīgā un nostalģiskā gājienā pa pagalam kluso Rīgas ielu Krustpilī atminējos bērnību. Pats augu Jēkabpils pusē, tāpēc ar krustpiliešiem, saprotams, bija naids. Ne gluži naids, bet tāda kā vienaldzība, nesapratne. Likās, ka Krustpils ir gatavie pāķi. Bail pat bija nedaudz. Klīda baumas ka “kirpičkā” cilvēkus sitot nost, “madonkā” siro čigāni, bet “pilī”... no “pils” vispār neviens dzīvs neesot iznācis.
Tā nu dzīvoju, no Krustpils baidīdamies, līdz desmit gadu vecumam. Iestājos korī, dziedāju, elpu neatvilcis, sarkans palikdams, kad pēkšņi skolotāja visiem saka - jābrauc uzstāties uz Krustpili. Būšot jādzied “Daugav's abas malas”. Braucam arī. Braucam, braucam, skatos, opā, tā kā tanks, tā kā šautene stāv ceļa malā, nevar saprast. Aizrāvās elpa, visas acis izskatīju. Biju jau redzējis dažus amerikāņu bojevikus, šaušana patika, slepkavas un ņindzas dievināju. Likās, hei, būtu zinājis, ka Krustpilī tādas izklaides ir, tad būtu jau sen mammai izlūdzies, lai atved pašaudīties.