- Jā, manuprāt, tas ir normāls process, notiek, un arī mēs, veidojot savu šo platformu, bieži vien skatāmies, komunicējam ar klientiem, kas ir teikuši, ko viņi ir redzējuši citās vietās - kādas ir funkcijas, kas mums nav. Mēs cenšamies arī šīs funkcijas iekļaut, lai piedāvātu līdzvērtīgu pakalpojumu.
- “Mozello” ir vietējais uzņēmums, bet vai klientu vidū ir arī kādi ārvalstu uzņēmumi?
- No “Mozello” klientu bāzes Latvijas tirgus ir lielākais, bet tas sastāda mazāk nekā pusi no visiem mūsu klientiem. Darbojamies arī citās Eiropas Savienības valstīs, kur arī mums ir savi klienti. Tāpat mums ir klienti aiz okeāna – no ASV un Kanādas. Tomēr, globāli raugoties, lielākais klientu skaits ir no Eiropas Savienības. Šo tirgu mēs vislabāk saprotam, un tāpēc mēs labāk varam arī šeit operēt. “Mozello” ir pieejams 18 valodās, jo mums ir laba lokalizācija.
- Pievēršoties arī pašam “Mozello” – kā pandēmija ir ietekmējusi uzņēmuma darbību?
- Mums ir ļoti paveicies ar to, ka mēs jau kopš uzņēmuma dibināšanas esam strādājuši kā attālinātā komanda, līdz ar to darbs klātienē nekad principā nav bijis, tāpēc, sākoties šiem ierobežojumiem, patiesībā mēs neizjutām kaut kādas izmaiņas vai izaicinājumus.
Attālinātais darbs mums jau bija ieviests, līdz ar to mums padomus prasīja arī citi uzņēmēji, kā labāk organizēt attālinātā darba procesu. Tomēr “Mozello” tas viss jau bija atstrādāts un gatavs, tādēļ nebija nekādu izmaiņu darba procesā.