Pavisam nesen un ar citiem uzņēmumiem gan notikumi ritēja citādi. Kosmētikas ražošanas uzņēmums “Madara” šī gada sākumā nāca klajā ar reklāmu, kurā bija redzams androgīns modelis – jauneklis ar bālu sejas ādu un lauka puķēm garajos matos. Diezgan saskanīgi ar “Madaras” atturīgo, dabisko ziemeļu tēlu. Nav skaidrs, vai tas bija modeļa izskats vai pats fakts, ka vīrietis varētu lietot kādus kosmētiskos līdzekļus, bet šī reklāma izraisīja negaidītu viļņošanos. Aicinājumi nepirkt “Madaras” produkciju tika pārsūtīti e-pasta vēstulēs un klejoja visos sociālajos tīklos. Troksnis bija liels, bet “Madaras” akciju vērtība tajā laikā tikai cēlās. Neapgalvoju, ka tas būtu noticis šo notikumu ietekmē, taču skaidrs, ka, neskatoties uz ažiotāžu, uzņēmuma veiksmi tas negatīvi neiespaidoja. Ko tas iespaidoja? Cilvēkus! LGBTQ kopienas pārstāvjus, viņu draugus un ģimenes locekļus, kas šos uzbrukumus tiešsaistē lasīja. Faktiski tie bija vienīgie, kam reklāmas kritiķi patiešām uzbruka.
Un tad, protams, Samantas Tīnas Latvijas Eirovīzijas dziesma “The Moon Is Rising”. Sašutums par aptuveni 1,5 sekundes ilgo viendzimuma skūpstu dziesmas videoklipā bija tik liels, ka izskanēja pat aicinājumi “izstāties” no Eirovīzijas. Bet vai visa šī pārspīlētā reakcija un ar nebeidzamām pārpublicēšanām radītais troksnis patiesībā nenāk no ļoti mazas sabiedrības daļas? Patiesībā taču sabiedrības vairākums ir skatījies MTV, jau kopš Latvijā ienāca ārvalstu televīzijas un ir redzējis daudz pikantākus skatus kaut vai klasisko 80-to gadu rokeru videoklipos, ko par labiem atzīst katrs sevi cienošs vīrs, kas pie auto stūres klausās Frediju Merkūriju un grupu “Queen” (latviski - “Karaliene”). Patiesībā Samantas Tīnas dziesmas popularitāte tikai aug, dažu dienu laikā vietnē YouTube to noskatījušies vairāk nekā divsimt tūkstoši cilvēku, un pozitīvo reakciju skaits krietni pārsniedz negatīvās.