Veicot kravu pārvadājumu pašiem vai, sadarbojoties ar partneri – avio, sauszemes vai jūras pārvadājumu kompāniju, uzmanība jāpievērš CO2 izmešu daudzumam, ko saražo izmantotais transporta līdzeklis. Uzņēmumi pamazām sāk dot priekšroku biogāzei kā degvielas alternatīvai, elektro kravas automobiļiem un citām zaļākajām mūsdienu iespējām.
Īpaši jāizceļ dzelzceļa tīkls, kura radītais siltumnīcas gāzu apjoms, salīdzinot ar parasto autotransportu, ir niecīgs. Eiropas Komisija 2021. gadu ir pasludinājusi par Dzelzceļa gadu, kura laikā ir jāveicina transporta savienojumi tieši šajā tīklā.
Ikviens nobraukts kilometrs rada papildu emisijas atmosfērā, tāpēc arī loģistikas nozarē pēdējo desmit gadu laikā vērojams straujš attīstības lēciens. Tas ietver inovācijas, kas, sadarbojoties dažādiem loģistikas ķēdes posmu partneriem, ļāvušas videi draudzīgas iespējas integrēt piegādes ķēdes plānošanā.
Tieši šīs tehnoloģijas un dati ir rīki, kas jāizmanto, jo tie lielu daļu procesu automatizē un optimizē. Tādā veidā kravu plūsmas tiek plānotas un pārvaldītas ilgtspējīgāk – gan samazinot izmaksas, gan palielinot efektivitāti. Tāpat bez pašas transportēšanas loģistikas nozari zaļāku veido arī citi aspekti, kā, piemēram, noliktavu telpu pārdomāta izmantošana un energoefektivitāte un atkārtoti lietojams, dabai draudzīgs transportēšanas iepakojums. Šodienas acīm raugoties, ir skaidrs, ka īsti nav nozīmes tam, kādu kravu pārvadā, bet gan kā tas tiek darīts.
Tikpat lielu nozīmi ir jāpievērš digitalizācijai, kas ir viens no veidiem printētu papīru apjoma samazināšanā un uzņēmumu viena no galvenajām attīstības šķautnēm.