“Meitai bij šis uzdevums, apmulsa, protams, bet koncentrējās uz uzdevumu; attēlu gan varēja grafisku izmantot, nevis šo.”
“Pat ļoti musinošs!! Viegli iztēloties, kā skolēni ”Rimčika” bērnu stendā atver guašas krāsu iepakojumus, dodas uz gaļas nodaļu krāsot žāvētās vistas un izmisīgi meklē to galvas.”
“Neko mulsinošu šeit nesaskatu. Ja bilde būtu no krāsojamās grāmatas būtu, protams, labāk. Uzdevums uz loģiku, lai veicinātu bērnus domāt, ko liela daļa dara nelabprāt diemžēl.”
“Kādēļ jākrāso vistas? Viņas jau vēl jānoķer, lai nokrāsotu.”
Psihologs Emunds Vanags, kurš specializējas bērnu, pusaudžu konsultēšanā, pētījumos klīniskās, kognitīvās psiholoģijas sfērā, norāda, ka izglītības satura veidotājiem vajadzētu izvairīties no tamlīdzīga rakstura uzdevumiem, kas rada mulsumu sabiedrībā.
Pārbaudījumus un uzdevumus skolēniem sagatavo Valsts izglītības satura centrs, kas daļēji atzīst, ka uzdevums par vistu krāsošanu tomēr ir nekorekts.
Pirmkārt, uzdevumā pievienotajai bildei esot vajadzējis būt krāsainai, otrkārt, vajadzēja izvairīties no vārda “nokrāsot” lietojuma, tā vietā izvēloties “izkrāsot”.