Deputāts Jānis Vucāns (ZZS) pauda atbalstu grozījumiem, norādot, ka ir svarīgi sabiedrībai nodrošināt informāciju par pakalpojumu dažādību. Viņš skaidroja, ka svarīgi, lai informācija nonāk līdz pakalpojuma lietotājiem un tiem būtu iespēja salīdzināt redzamos piedāvājumus. Deputāta ieskatā, tas, ka informācija nav komerciālajos medijos, ļauj citiem konkurentiem "piespēlēt" pakalpojumus, kas, iespējams, topošajam klientam nav izdevīgākais piedāvājums. Grozījumi veicinātu informācijas dažādību un brīvību iedzīvotājam izvēlēties labāko pakalpojumu, uzskata politiķis.
Atbalstu pauda arī deputāts Ritvars Jansons (AP), norādot, ka būtu jādomā arī par ikgadēju valsts finansējumu komerciālajiem elektroniskajiem medijiem.
Komisijas priekšsēdētāja Vita Anda Tērauda (AP) sacīja, ka šis nav ilglaicīgs risinājums - tas ir īslaicīgs risinājums, ko deputāti varētu atbalstīt. Arī pati Tērauda atbalsta grozījumus, jo tie palīdzēšot medijiem finansiāli stabilizēties pēc Covid-19 pandēmijas.
Savukārt Deputāts Boriss Cilēvičs (S) uzsvēra, ka cilvēki maksā par saturu, kurā nav reklāmas, tātad cilvēki medijos nevēlas vairs patērēt reklāmas. Viņš sacīja, ka grozījumi neatrisinās problēmu. Tāpat deputāts norādīja, ka cilvēks pats var internetā atrast sev nepieciešamo informāciju par hipotēku un nomaksu brīdī, kad tas ir nepieciešams. Viņš aicināja grozījumus atbalstīt daļēji.
Arī deputāte Dagmāra Beitnere-Le Galla (JKP) neatbalsta grozījumus, norādot, ka reklāma šajās jomās neveicinās drošu finanšu pratību. Deputāte pauda sapratni, ka mediju nozarē ir problēmas, taču viņa uzskata, ka šādu reklāmas atļaušana "izmaiņu laikā" nav pieļaujama.