Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Baltijas tirgū plāno ienākt Vācijā populārs zemo cenu veikalu tīkls (12)

Raksta foto
Foto: AFP / Scanpix

Vācijas zemo cenu veikalu tīkls “Aldi” plāno ienākt Baltijas tirgū – līdz gada beigām Lietuvā plānots atvērt ne mazāk kā 15 veikalus, raksta Lietuvas biznesa izdevums “Verslo Žinios”.

Laikraksts norāda, ka atšķirībā no sava galvenā konkurenta “Lidl” “Aldi” plāno strauju un agresīvu tīkla paplašināšanu Lietuvas teritorijā. Pagaidām gan informācija par “Aldi” ienākšanu Lietuvā tiek uzskatāma par slepenu.

Izdevuma avoti apstiprināja, ka “Aldi” varētu ienākt Lietuvas tirgū organiskā veidā, respektīvi – “sākot no nulles”. Nevar izslēgt iespēju, ka “Aldi” varētu arī iegādāties kādu jau esošu Lietuvas mazumtirdzniecības tirgus spēlētāju.

Viens no lielākajiem “Aldi” konkurentiem starptautiskajā tirgū ir “Lidl”. Šis veikalu tīkls Lietuvas tirgū ienāca pirms pieciem gadiem, un pašlaik Lietuvā ir 54 “Lidl” veikali 22 pilsētās.

Tiek norādīts, ka “Aldi” izrādīja interesi par lietuviešu veikalu tīkla “Norfa” iegādi, taču sarunas nav izdevušās, apstiprināja “Norfa” vadītājs Daiņus Dundulis.

“Verslo Žinios” vēsta, ka “Aldi” ienākšana Lietuvas tirgū izmainīs spēku samērus mazumtirdzniecības jomā. “Lidl” pieredze rāda, ka nenovērtēt jaunos konkurentus ir ļoti bīstami, jo lietuvieši ir ļoti atvērti jaunu zīmolu ienākšanai.

Dažādas tirgus analīzes ir pierādījušas, ka bezdarba pieaugums, tāpat arī patērētāju uzticības kritums un pieaugošā nevienlīdzība, ko radījusi Covid-19 pandēmija, arī palīdz zemo cenu tirgotavām paplašināt savu klientu bāzi.

Svarīgākais
Uz augšu