Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Klupšanas akmeņi "Clubhouse" izaugsmē

Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto. Foto: REUTERS/Florence Lo/Illustration/File Photo

Laikā, kad tādi sociālo tīklu milži kā “Twitter” un “Facebook” turpina savu uzvaras gājienu ar vērienīgu pulku lietotāju, arī audio lietotne “Clubhouse” turpina pielāgoties interesentu vēlmēm un vajadzībām, plānojot Android versijas palaišanu.

“Clubhouse” līdzdibinātājs un izpilddirektors Pols Deivisons, paziņojis, ka lietotne Android ierīcēs varētu būt pieejama gaidāmās vasaras laikā.

Kā zināms, lietotne pašlaik ir pieejama operētājsistēmai iOS, un lietotāji var pievienoties tikai tad, ja saņem ielūgumu no personas, kurai ir konts. Taču Deivisons ziņo, ka ielūguma funkcija var tikt atmesta tuvāko mēnešu laikā. Paturpinot tēmu par kompānijas centieniem paplašināties un kļūt pieejamiem arī Android lietotājiem, Deivisons norāda uz augsto sarežģītības pakāpi to nodrošināt, piebilstot, ka tas varētu prasīt vēl pāris mēnešus.

Kamēr jaunā platforma cenšas nodrošināt pieejamību ikvienam, “Twitter” nācis klajā ar audio saziņas iespēju Android un iOS ierīcēs. Savukārt “Facebook” turpina strādāt pie Messenger uzlabošanas, sniedzot lietotājiem iespēju sazināties audio formātā. Tas norāda uz to, ka abi sociālie tīkli kā alternatīvu izstrādā savus “Clubhouse” klonus, sasniedzot arī Android lietotājus ātrāk par pašu “Clubhouse”.

Gan “Twitter”, gan “Facebook” piemīt būtiskas priekšrocības - tā kā jau ir izveidojusies cieša saikne ar to lietotājiem, viņi spēj pielāgot jaunos rīkus atbilstoši auditorijas vēlmēm, kas viņu alternatīvos piedāvājumus varētu padarīt saistošākus.

Jaunā audio sociālā tīkla līdzdibinātājs Deivisons, par vēl vienu iespējamu izaicinājumu uzskata negatīvu pieredzes gūšanu, kas var veidoties pieaugot “Clubhouse” pārraižu skaitam un lietotāju skaitam.

“TechCrunch” vēsta, ka “Clubhouse” plāno risināt šīs problēmas, atjauninot lietotnes darbību plūsmu un nodrošinot vairāk rīku, lai lietotāji paši varētu labāk kontrolēt paziņojumu saturu.

Kā jau iepriekš ziņots, jauno platformu sarunām pērnā gada aprīlī izveidoja divi Stenfordas Universitātes absolventi – bijušie uzņēmuma Google darbinieki Pols Deividsons un Rogans Sets. Šī lietotne zibens ātrumā iekaroja pasauli, un tās vērtība patlaban ir viens miljards ASV dolāru.

Šajā virtuālajā audiočata platformā ikviens var tērzēt ar vietējām slavenībām un tādiem pasaulslaveniem uzņēmējiem kā Marku Zakerbergu, Īlonu Masku, reperi Kanji Vestu, aktieri Džaredu Leto un citām zvaigznēm. Sarunas notiek diskusiju formātā, tās nevar ierakstīt, un to laikā netiek lietotas videokameras.

Svarīgākais
Uz augšu