Kas notiek brīdī, kad kā uzņēmuma radošā persona esi gatavs paplašinātās realitātes projektam?
"Zīmoli, kas izmanto paplašinātās realitātes rīkus, var palīdzēt cilvēkiem pieņemt apzinātākus un pārliecinātākus lēmumus, veidojot uzticību zīmolam un ilgstošas attiecības ar auditoriju," vēsta Google pārstāvis.
Arī Gunita sadarbībā ar mākslinieču duetu “Skuja Braden” pandēmijas sākuma posmā realizējusi lielisku ideju par izstādes atklāšanu virtuālā formātā, sniedzot iespēju mākslas baudītājiem vairākus no izstādes mākslas darbiem aplūkot digitalizētā formātā.
“Zinot tradicionālo scenāriju muzeja apmeklējumam, ir skaidrs, ka es dotos uz izstādi, lai skatītu šos objektus no attāluma, ar ierobežotām iespējām, nevis paceltu augstāk un palūkotos uz tiem no cita skatu punkta un izzinātu, no kāda materiāla ir tā skulptūra veidota. Bet ar digitāliem rīkiem mēs to spējam panākt - piezūmojam. Tas daudz vairāk ļauj "saaugt" ar šo radīto mākslas darbu, nekā ierastā veidā apmeklējot izstādi,” vēsta Gunita.
Komentējot šādu ideju realizāciju, Gunita atgādina, ka panākumu atslēga slēpjas pieredzē un iesaistē, kuru nodrošina paplašinātā realitāte. Tomēr, ja nav skaidrs stratēģiskais mērķis, nebūs pilnvērtīgas izpratnes par to, ko gribam būvēt. Lai no tā izvairītos, uzņēmumiem ir jāspēj atbildēt uz jautājumiem "kāpēc" un "kā".
“Mēs zinām atbildi uz jautājumu "kas", bet "kāpēc" un "kā", ir atkarīgs no šī lietotāja centrētās pieejas, un tās bieži vien trūkst. Kaut kādos procesos mēs to sākam saprast, piemēram, kad būvējam pakalpojumu un pieredzi ap savu klientu, darbinieku vai sadarbības partneri. Tomēr reizēs, kad ir runa par šādām paplašinātās realitātes pieejām, mēs par šo piemirstam, domājot par to kā par rīku, programmatūru vai 3D modeli, bet patiesībā tas nav nekas no šiem. Tā būtībā ir pieredze un iespēja mijiedarboties caur šo paplašināto realitāti,” stāsta Gunita.