Jaunais Bentley Continental GT Speed ir visdinamiskākais auto markas 101 gadu ilgajā vēsturē.
Šis ir visu laiku ātrākais Bentley (2)
Automašīnas spēka agregāts ir modernizēts 6 litru W12 TSI dzinējs. Tas attīsta 659 zirgspēkus un 900 Nm griezes momentu. Continental GT Speed paātrinās līdz 100 km/h 3.6 sekundēs un tā maksimālais ātrums ir 335 km/h. Continental GT Speed ieguvis uzlabotu piekari, visu riteņu stūrēšanu, elektroniski regulējamu aizmugurējo diferenciāli, kā arī jaunas keramiskās bremzes.
Nozīmīga loma augstākas veiktspējas nodrošināšanā ir ar četrām jaunām tehnoloģijām pilnveidotai šasijai, kas izstrādāta speciāli Continental GT Speed. Ar to auto iegūst uzlabotu līdzsvaru pagriezienos, kas savukārt nozīmē papildus saķeri un iespēju vadītājam jebkuru pagriezienu veikt vēl precīzāk un izbaudīt straujāku paātrinājumu pagrieziena izejā.
Elektroniskā visu riteņu stūrēšanas sistēma strādā sinerģijā ar Bentley Dynamic Ride piekari un jauno elektronisko aizmugurējo diferenciāli (eLDS). Pie lēna un vidēja braukšanas ātruma aizmugurējie riteņi pagriežas pretējā virzienā priekšējiem, uzlabojot manevrētspēju. Savukārt, braucot lielā ātrumā, aizmugurējie riteņi tiek pagriezti tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi, būtiski palielinot automašīnas stabilitāti.
Aktīvās visu riteņu piedziņas, vilkmes kontroles un griezes momenta sadalei kalibrējums katrā no braukšanas režīmiem atšķiras. Piemēram, vilkmes sadalījums starp asīm BENTLEY un COMFORT režīmos tiek līdzsvarots, savukārt SPORT režīmā tas vērsts par labu aizmugurējai asij.
Pirmo reizi Bentley vēsturē Continental GT ir aprīkots ar elektronisku aizmugurējo diferenciāli. Tā iestatījumi precīzi saskaņoti ar vilkmes kontroles un aktīvās piekares sistēmām, nodrošinot vērā ņemamu šķērsvirziena un garenvirziena stabilitāti, kā arī uzlabotu saķeri ar ceļa virsmu sliktos apstākļos.
Iepriekšminētās sistēmas strādā tandēmā ar aktīvo gaisa piekari ar adaptīvo amortizēšanu un Bentley Dynamic Ride. Tās jaudīgie elektromotori šķērsstabilizatora stieņos ar 0.3 sekunžu reakciju spēj nodrošināt līdz pat 1300 Nm momentu automašīnas sānsveres neitralizēšanai.
Automašīnas vadītājs var kalibrēt palīgsistēmu iejaukšanos, izvēloties kādu no piedāvātajiem Elektroniskās Stabilitātes Sistēmas (ESC) režīmiem, kā arī sistēmu pilnībā atslēgt, tādējādi iegūstot tādu braukšanas kontroli, kāda līdz šim bija pieejama tikai Bentley sporta auto pilotiem.
Kā papildu aprīkojums GT Speed tiek piedāvāta pilnībā jauna oglekļa keramikas bremžu sistēma ar desmit virzuļu skavām priekšējai un četru virzuļu skavām aizmugurējai asij. Tas nodrošina īpaši augstu bremžu veiktspēju un par 33 kg samazina automašīnas neatsperotās daļas masu.
Jaunajā Continental GT Speed ir padomāts ne vien par iespaidīgu veiktspēju, bet arī par efektivitāti. Start-Stop sistēma aptur dzinēju automašīnai apstājoties, kā arī pie braukšanas ātruma, kas tuvs nullei. Tāpat noteiktos braukšanas režīmos, vadītājam pilnībā nemanāmi, puse no dzinēja 12 cilindriem tiek automātiski atslēgti, samazinot degvielas patēriņu.
Vizuāli Continental GT muskuļotā virsbūve Speed izpildījumā ir padarīta vēl izteiksmīgāka ar tumša krāsojama lielākam radiatora un priekšējā bampera gaisa ieplūdes atverēm, kā arī unikāliem Speed 22 collu riteņu diskiem. Salonā ir īpaša divtoņu krāsu gamma, kas papildināta ar Alcantara apdares detaļām. Izsmalcināto interjeru iespējams personalizēt 15 pamattoņos, kombinējot ar 11 papildu toņiem, kā arī Alcantara apdari iespējams pilnībā aizvietot ar ādas apdari. Tāpat kā standarta Continental GT arī Speed modelim ir četras sēdvietas un vērā ņemams bagāžas nodalījums ar 358 litru ietilpību.