“Domāju, ka pandēmijas apstākļos mēs kā organizācija nokļuvām uz pareizā ceļa. Un tas daudzējādā ziņā ir pareizais brīdis vadības maiņai,” saka Saudži.
Krīzes laikā kļūst īpaši skaidrs, cik svarīgi ir plānot varas nodošanu. Tas it īpaši attiecas uz dibinātājiem, kuri ir saistīti ar saviem uzņēmumiem gan profesionāli, gan personiski. Šā iemesla dēļ, kā uzskata Stīvensone, viņi tiecas izvēlēties pēctečus no kandidātiem kompānijas iekšienē.
“Ja jūs domājat par uzņēmuma attīstības virzienu, ir ļoti svarīgi, lai jaunais vadītājs būtu līderis, kurš spēj sasniegt šos mērķus,” saka Stīvensone.
“Dati pierāda - ja tas ir iespējams, tad ir jāizvēlas no iekšējiem, nevis ārējiem kandidātiem, kam nodot varu. Tas tādēļ, ka jūs iegūstat cilvēku, kurš pazīst korporatīvo kultūru, to pilnībā izprot un ir iesaistīts visās kompānijas lietās," skaidro Stīvensone.
Tieši tāpēc “Reuters” vēsta par to, ka “Salesforce” operāciju direktors Brets Teilors tiek gatavots pārņemt ģenerāldirektora pilnvaras. Tam par pamatu kļuva spekulācijas par to, ka miljardieris un kompānijas dibinātājs Marks Benofs, iespējams, kļūs par nākamo dibinātāju-vadītāju, kurš pametīs savu amatu. Tomēr Benofs var mainīt savu amatu un saglabāt darbību uzņēmumā.
“Ļoti bieži dibinātājs pāriet uz direktoru padomes priekšsēdētāja amatu, piemēram, izpilddirektora vietu. Dibinātājiem ir grūti atkāpties no amata,” norāda Stīvensone.