Līdzīga pieredze ir arī mākslas studijas “Idealist” (idealist.lv) īpašniecei Jeļenai: “Ir ļoti svarīgi, lai cilvēki var ātri un ērti veikt maksājumus. Es ļoti labi atceros to dienu, kad mēs atvērām online veikalu. Man pēkšņi bija daudz vairāk brīva laika, jo nevajadzēja izrakstīt rēķinus. Esmu ļoti priecīga, jo ietaupīto laiku varu atvēlēt gleznošanai vai zīmēšanai.”
Tāpat kā OWA, arī “Idealist” veiksmīgi izmanto "Mozello" platformā iebūvētās iespējas pieņemt maksājumus, kas veikti ar "PayPal", maksājumu karti vai internetbanku.
Dot iespēju klientam izvēlēties pašam
Kas var būt labāks par klientu, kurš ir gatavs veikt pirkumu? Kvalitatīva produktu prezentācija mājaslapā dod iespēju klientam iepazīties ar sortimentu un izvēlēties bez pārdevēja starpniecības, ietaupot laiku gan pircējam, gan pārdevējam, jo mājaslapa ar produktiem var vienlaikus iepazīstināt neierobežotu skaitu klientu jebkurā diennakts laikā.
Kafejnīcas "Big Bad Bagels" (bigbadbagels.lv) saimniece Zane Urtāne savam biznesam mājaslapu izveidoja pati ar Mozello: “Mājaslapa, manuprāt, ļoti daudzos gadījumos taupa mūsu laiku. Piemēram, klients, atnākot pie mums, iepriekš jau ir izlasījis un zina, ko viņš grib. Tiem, kuri vēlas veikt lielākus pasūtījumus, es varu pateikt, lai paskatās mājaslapā. Mums ir bijuši gadījumi, kad klients atnāk ar telefonu, kurā ir atvēris bildi mājaslapā, un saka - es gribu šo.”
Dārgi un “profesionāli” negarantē, ka būs labāk