Šajā pandēmijas gadā mūs par Covid-19 uzrunāja caur kampaņām, preses konferencēm, paziņojumiem. Komunikācijas aktivitātēm līdz šim iztērēti 200 000 €, plānots izlietot vēl divtik. Cik tas ir bijis lietderīgi un vai mērķi sasniegti? Turklāt, neskatoties uz pūliņiem, informācijas tāpat trūkst. Un tās vakuumu nekavējas aizpildīt dezinformatori. Par to šajā "Starp citu" epizodē.
Starp citu: Cik veiksmīga bijusi valsts komunikācija par Covid-19? (4)
Kļūdas labojums: 50 000 eiro izlietoti informatīvā tālruņa 8345 izveidošanai un uzturēšanai, bet 13 000 eiro tīmekļvietnes www.covid19.gov.lv izveidošanai. Savukārt Valsts kancelejai aģentūra “McCANN Riga” radošo koncepciju izstrādāja kampaņai “Es gribu vasaru”.