Volkswagen iecere Amerikā mainīt nosaukumu tomēr izrādījies priekšlaicīgs joks

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Aizvadītajās dienās pasaules medijos cirkulēja ziņa, ka Volkswagen plāno Ziemeļamerikā mainīt nosaukumu uz daudz laikmetīgāku un elektrifikācijas periodam krietni vien piemērotāku Voltswagen. Tika ziņots arī, ka jaunais nosaukums varētu palīdzēt paspodrināt Volkswagen imidžu, kas diezgan cieta "dīzeļgeitas" skandāla dēļ.

Lai gan daudzi jau sāka domāt, vai tiešām Volkswagen tā vienkārši mainīs nosaukumu un zīmolu, vai tiešām "dīzeļgeitas" sekas varēs novērst ar kļūšanu par Voltswagen (no vārda volts), vācu uzņēmuma amerikāņu nodaļa jebkādas faktiskās un potenciālās neskaidrības novērsusi, paskaidrojot, ka tas patiesībā ir pāragri izšauts 1.aprīļa joks.

Uzņēmums New York Post atklājis, ka vārda maiņa pret Voltswagen bijusi iecerēta kā 1. aprīļa paziņojums un lai atzīmētu jaunā elektriskā krosovera ID.4 laišanu tirdzniecībā.

Pārpratums radies tāpēc, ka 29.martā Volkswagen publicēja ziņu par Amerikas nodaļas nosaukuma maiņu (nav zināms - apzināti vai nejauši). Lai gan ziņa no Volkswagen ziņu kanāliem pazuda, to kāds jau bija paguvis pārtvert un palaist pasaulē plašsaziņas līdzekļos. Tviterī gan vēsts par nosaukuma maiņu ir pieejama aizvien.

Jāteic, ka mediji aktīvi kritizē šāda veida ziņu izplatīšanu, jo tās ir maldinošas un būtībā ir paredzētas sabiedrības uzticības izmantošanai savtīgos nolūkos.

Piemēram, britu Guardian uzskata, ka "apzināta nepatiesu ziņu publicēšana ir ļoti neparasts solis tik lielam uzņēmumam, it īpaši ņemot vērā centienus atjaunot savu tēlu pēc 2015. gada skandāla, kad tas krāpnieciski nenovērtēja savu dīzeļdzinēju automašīnu izmešus".

Laikraksts Washington Post atsaucas uz eksperta viedokli, kurš uzskata, ka joks ar pārdēvēšanu "parāda uzņēmuma izpratnes trūkumu par savu nostāju un to, kā tai jālabo vēsture" ir "slikta forma" un "vienkārši šausmīga".

Uz augšu