Ņemot vērā uz audio balstītas sociālās mijiedarbības pieaugošo popularitāti un spēju apvienot dažādu nozaru profesionāļus vienuviet, arī “LinkedIn” izstrādā savu audio telpu saviem lietotājiem. Lai gan nav noteikts precīzs datums, kad tiks īstenota audio telpas funkcijas palaišana, “LinkedIn” vēsta, ka šobrīd to izstrādā un testē.
“LinkedIn” pievienojas “Clubhouse” konkurentu pulkam
Audio telpa vizuāli atgādinās “Clubhouse” platformu – augšpusē novietots skaļruņa simbols, kam seko saraksts ar lietotājiem, kas saaicināti gaidāmajai sarunai.
Tāpat kā citi uzņēmumi, kas piedzīvoja pandēmijas pieaugumu, tā arī “LinkedIn” uzskata, ka šī brīža apstākļi pasaulē tikai paātrināja dabisko virzību uz jaunu platformu izveidi, kas būs vērtīga attālinātu darbu un virtuālu notikumu īstenošanai. Saskatot potenciālu jaunās funkciju ieviešanai savā platformā, “LinkedIn” stāsta, ka audio telpa ļaus uzlabot kolektīvās sanāksmes, piešķirot tām lielāku vērtību un kvalitāti.
Kā vēsta TechCrunch, “jaunā audio pieredze būs saistīta ar lietotāju profesionālo identitāti. Lietotāji jutīsies ērti, runājot, komentējot un citādi iesaistoties sarunā”.
"Mūsu prioritāte ir veidot uzticamu vidi, kurā cilvēki jūtas droši un var būt produktīvi," sarunā ar “Tech Crunch” atzīmēja “LinkedIn” pārstāve Sūzija Ouena.
Kā iepriekš ziņots, arī tādas kompānijas kā “Twitter” un “Facebook” strādā pie savām audio telpas versijām. Pastāv iespēja, ka šādas funkcijas pieejamība arī “LinkedIn” sniegtu vairāk iespēju zīmoliem veidot savu kopienu attiecīgajās jomās.
Šādu klonu radīšana citās sociālo tīklu vietnēs, rada lielu apdraudējumu tādam jaunpienācējam kā “Clubhouse”, kas jau tagad novēro lejupielādes palēnināšanos. Tā kā citas platformas jau šobrīd nodrošina lielāku auditorijas sasniedzamību un rīkus, tas varētu būt pievilcīgāks risinājums sabiedrībai, tādējādi arī apturot jauno lietotāju novirzīšanos uz “Clubhouse”.