Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

“Twitter” vienkāršo reklamēšanas iespējas savā platformā

Raksta foto
Foto: Unsplash

Cenšoties nodrošināt ērtu platformu, kur zīmoliem atrast savām vajadzībām piemērotākās reklāmas iespējas, sociālo tīklu vietne “Twitter” paziņojusi par šīs opcijas pārveidošanu, to vienkāršojot.

Kompānijas “Twitter” pārstāvis skaidro: “Pēc padziļināta izpētes procesa mēs esam pārkategorizējuši un pārveidojuši visu mūsu reklāmas komplektu. Mēs esam pārgājuši no vairāk nekā 22 atsevišķu reklāmas formātu nosaukumiem uz 5 reklamēšanas kategorijām ar atbilstošu funkciju kopu, ko var izmantot katrā no tām.”

Raksta foto
Foto: Social Media Today

Kā redzams attēlā, “Twitter” nav radījis jaunas reklāmas iespējas, tomēr tas mēģinājis precizēt, kam var izmantot katru no reklāmas veidiem, sakārtojot tos vairākās kategorijās.

Vienkāršošana tādā sociālo tīklu vietnē kā “Twitter” tiek uzskatīta par labu piemēru, kas reklāmdevējiem palīdzēs labāk izprast katru no reklāmas iespējām un to, kā viņi var sasniegt Twitter auditoriju.

Kā vēsta “Twitter”, nākamo mēnešu laikā tiks ieviestas jaunās izmaiņas.

Svarīgākais
Uz augšu