VAS "Latvijas pasts", ņemot vērā ierobežojumus klientu apkalpošanai klātienē, kas saglabājas arī pēc ārkārtējās situācijas beigām, daļu sūtījumu no vairākām pasta nodaļām pārvirza izsniegšanai tuvākajos pakomātos teritorijās, kur tas ir iespējams, aģentūru LETA informēja "Latvijas pasta" pārstāvji.
"Latvijas pasts" daļu no sūtījumiem pārvirza uz pakomātiem
Pasts uz pakomātiem pārvirzījis daļu vienkāršo - nereģistrēto, neierakstīto, neapdrošināto - sūtījumu. Par sūtījuma saņemšanu konkrētā pakomātā klienti, kas uz sūtījuma norādījuši korektu mobilā tālruņa numuru, tiek informēti ar īsziņām.
"Latvijas pastā" atzīmēja, ka, turpinoties Covid-19 izplatībai, vīrusa negatīvā ietekme būtiski iespaido arī kompānijas iespējas nodrošināt sūtījumu nekavējošu un vienmērīgu piegādi visām adresātu grupām. Arvien biežākas ir situācijas, kad piegādes nodrošināšanas iespējas ietekmē arī nepieciešamība atsevišķās pasta nodaļās un piegādes punktos uz laiku pilnībā nomainīt strādājošo sastāvu, aizstājot ar kolēģiem no citām struktūrvienībām vai piesaistot pagaidu darbiniekus. Tādējādi piegādes paredzētajos termiņos atsevišķās teritorijās var būt uz laiku apgrūtinātas.
Jau vēstīts, ka "Latvijas pasta" apgrozījums pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, bija 93,146 miljoni eiro, kas ir par 3,1% mazāk nekā 2019.gadā, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 55,3% - līdz 2,313 miljoniem eiro.
"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku.