Faktiski jebkuru preci vai pakalpojumu, kuru ir iespējams piegādāt uz mājām, sniegt attālināti vai pat sniegt mājās pie klienta, var pārdot attālināti, un visi tam nepieciešamie instrumenti jau šobrīd ir pieejami ikvienam.
Atrašanās vietu aizstāj iepirkšanās ātrums
Pagājuši ir laiki, kad biznesam pietika būt par lielāko zivi savā dīķī. Mūsdienu digitālajā okeānā visi uzņēmēji nu konkurē vienā globālā tirgū. Jaunie attāluma mēri - klikšķu skaits un laiks līdz piegādei. Iespēja uzreiz ērti samaksāt, ātrāka pasūtījuma apstrāde un īsāks piegādes termiņš ir jaunie ieroči konkurences cīņā.
Ir jāvar pārliecināt par kvalitāti attālināti
Spēja prezentēt savu piedāvājumu internetā ir svarīgāka kā jebkad. Labāka produkta kvalitāte zaudē savu nozīmi, ja vien uzņēmējs to nespēj atbilstoši prezentēt digitālajā vidē ērti pārskatāmā veidā, ar kvalitatīviem attēliem, iedvesmojošiem aprakstiem vai video. No klienta skatpunkta produkts ir tieši tik kvalitatīvs, cik labi labi tas izskatās uz ekrāna, interneta pārlūkā. Vēl noteikti kā papildu apstiprinājumu kvalitātei ieteicams izvietot jau esošo klientu atsauksmes mājaslapā, kas tikai veicinās uzticamību.
Radošums var pacelt biznesu
Nereti tieši bezizeja ir tas, kas liek meklēt risinājumu ārpus ierastā. Radoša pieeja var būt ne tikai glābiņš, bet arī ceļš uz virsotnēm. Piemēram, daudzi tūrisma nozares pārstāvji šovasar veiksmīgi apguva vietējo tirgu, daži investēja arī digitālajā mārketingā, kā arī jaunu produktu un piedzīvojumu izstrādē, kas ļauj veiksmīgāk uzrunātu klientu.
Tas pats attiecas uz pasākumu organizētājiem - inovatīvs, citādāks produkts un atbilstošs digitālā mārketinga plāns var izrādīties veiksmīga stratēģija jaunajos apstākļos.
Projekts "Uzņēmējdarbības māksla" top sadarbībā ar "Mozello.lv"