Savukārt "Extra Credit", pēc PTAC vēstītā, televīzijā izplatījusi Patērētāju tiesību aizsardzības likumam neatbilstošu zīmolvārda reklāmu "(..) Pirmais bez maksas, jo Bino ir kreizi! Ienāc Bino.lv un apskati tieši savu piedāvājumu!", kas atbilstoši PTAC secinātajam rada asociāciju ar uzņēmuma piedāvāto kreditēšanas pakalpojumu, nevis zīmolvārdu.
Vienlaikus Gertmane informēja, ka Administratīvā rajona tiesa šogad marta sākumā atstāja spēkā 2020.gada 31.jūlijā PTAC pieņemto lēmumu attiecībā uz SIA "Ondo", piemērojot 5000 eiro soda naudu par Reklāmas likumam neatbilstošas patērētāju kreditēšanas reklāmas izplatīšanu.
Viņa norādīja, ka starp tiesas atziņām minēts, ka jēdziens "zīmolvārds" norāda uz tā saistību ar zīmolā ietverto vārdu jeb zīmola nosaukumu, kas kopā ar pārējiem zīmola elementiem tiek izmantots noteiktas preces, pakalpojuma vai komersanta identificēšanai.
Tāpat, tiesas ieskatā, ar zīmolvārda reklāmu Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, ņemot vērā normas kopējo mērķi, ir saprotama reklāma, kurā popularizēts kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju identificējošs nosaukums, bet kurā vienlaikus nav ietverts aicinājums izmantot šī pakalpojumu sniedzēja pakalpojumus. Turklāt vērtējums par to, vai reklāmā šāds aicinājums ir ietverts, nevar būt formāls.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums aizliedz reklamēt kreditēšanas pakalpojumus. Ja reklāma ir vērtējama kā kreditēšanas pakalpojumu reklāma un uz to nav attiecināms kāds no likumā minētajiem izņēmumiem, kopš 2019.gada 1.jūlija to izplatīt nedrīkst.
Tiesas ieskatā, nav arī pamata uzskatīt, ka kreditēšanas pakalpojumi tiek reklamēti tikai tajā brīdī, kad konkrētā reklāma tiek ievietota sociālā tīkla profilā. Reklāmas funkciju tā pilda tik ilgi, cik ilgi tā sabiedrībai ir pieejama.