Rīgas pašvaldībai piederošo vides reklāmas vietu nomas tiesību otrajā izsolē uzvarējis uzņēmums “D Screens”

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto / Rīgas dome

Izvērtējot pretendentu mutiski iesniegtos piedāvājumus, par pašvaldībai piederošo nekustamo īpašumu daļu nomas tiesību otrās izsoles uzvarētāju pasludināts Vides reklāmas asociācijas biedrs, uzņēmums SIA “D Screens”. Šobrīd paredzētā nomas maksa par 91 nekustamā īpašuma daļu gadā sastādīs 173 960 eiro, informē Rīgas pilsētas būvvalde.

Kā liecina Rīgas pilsētas būvvaldes mājaslapā pieejamā informācija, izsolei, kas norisinājās 13. aprīlī, kopā bija pieteikušies astoņi pretendenti. Saskaņā ar sertificēta nekustamā īpašuma vērtētāja noteikto iespējamo tirgus nomas maksas novērtējumu sākotnējās nomas maksas apmērs par pašvaldībai piederošu 91 nekustamā īpašuma daļu tika noteikts 48 960 eiro gadā.

Gada izskaņā uzņēmums “D Screens” veica darījumu ar SIA “DIMAXI” zīmola “N-Visual” ekrānu tīklu un ar šo darījumu savam tīklam pievienoja vēl piecus ekrānus, palielinot to skaitu līdz 14. Pateicoties šim darījumam, “D Screens” ekrānu tīkls pēc ekrānu skaita kļūst par vislielāko Rīgas Pārdaugavas pusē, aptverot galvenos autobraucēju izvēlētos virzienus.

„Izsoles rezultāts liecina, ka arī vairāki Vides reklāmas asociācijas biedri ir gatavi solīt salīdzinoši augstas summas par reklāmas vietu nomu Rīgā, kas pārsniedz pat 1. izsoles rezultātus. Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc vides reklāmas galvaspilsētā joprojām ir augsts”, norāda Rīgas pilsētas būvvaldes Pilsētvides dizaina pārvaldes vadītājs Valdis Dombrovskis.

Lai īstenotu ideju par vienota dizaina vides reklāmas stendiem, Rīgas domei sadarbībā ar Rīgas pilsētas būvvaldi šogad plānots kopā izsolīt 495 reklāmas vietas, sadalot tās vairākās izsoļu kārtās. Informācija par 3. izsoles noteikumiem tiks publicēta tuvākās nedēļas laikā.

Svarīgākais
Uz augšu