Tomēr Masks nav vienīgais, kurš spējis ietekmēt “Dogecoin” vērtības pieaugumu. Vēl šogad atsevišķas kompānijas paziņojušas, ka “Dogecoin” tiks pieņemta kā alternatīvs maksāšanas veids, piemēram, ASV medicīnas kompānija “CovCare”.
Šā gada martā Latvijas basketbolista Kristapa Porziņģa pārstāvētā kluba Dalasas “Mavericks” īpašnieks Marks Kjūbans paziņoja, ka klubs pārdod biļetes uz mačiem par dogkoiniem.
“Citreiz biznesā nākas darīt ko jautru,” laikrakstam “The New York Times” sacīja Kjūbans, skaidrojot savu lēmumu. Klubs jau kopš 2019. gada pārdod biļetes un atribūtiku par bitkoiniem. Maijā Dalasas basketbola klubam pievienojās arī Kalifornijas beisbola klubs Oklendas “Athletics”, piedāvājot līdzjutējiem iegādāties biļetes uz spēlēm. Divu biļešu cena – 100 dogkoini.
Arī populārā tirdzniecības platforma internetā “eToro” ļauj saviem klientiem tirgoties ar šo kriptovalūtu. Pieeja dogkoiniem ir vairāk nekā 20 miljoniem cilvēku, un tas ļāvis pacelt kriptovalūtas vērtību virs 50 miljardu dolāru atzīmes.
Nedrīkst arī nepieminēt “Reddit” lietotāju armiju, kas apzināti centās paaugstināt šā aktīva cenu. Divās šīs platformas grupās “r/CryptoCurrency” ar 2,5 miljoniem cilvēku un “SatoshiStreetBets” ar 430 000 cilvēku lietotāji vienojās par kriptovalūtas iegādi un mēģinājumu panākt, lai viens dogkoins maksātu vienu dolāru.
Pats kriptovalūtas radītājs Markuss uzdod jautājumu – vai tas ir normāli, ka “Dogecoin” vērtība ir tik ļoti augusi?
“Pēc nesenās mānijas attiecībā pret “Dogecoin” mana pastkastīte ir pārpildīta ar vēstulēm no cilvēkiem, kuri man pieprasa izdarīt kaut ko, lai viņi kļūtu bagāti,” rakstīja Markuss. Pēc viņa vārdiem, cilvēki uzstāj, ka “Dogecoin” vajadzētu maksāt vienu dolāru par vienu vienību, kas šīs kriptovalūtas tirgus vērtību padarītu vēl lielāku nekā “Boeing”, “Starbucks”, IBM un “American Express”. “Vai “Dogecoin” to ir pelnījis? Tas ir tas, ko nekādi nevaru saprast,” norādīja Markuss.