Lāčplēša ielā, savukārt, maija otrajā pusē plānoti atkārtoti satiksmes un gājēju plūsmas ierobežojumi posmā starp dzelzceļa pārvadu un Kalupes ielu. Satiksme tiks organizēt pa vienu joslu katrā braukšanas virzienā, bet līdz maija beigām turpināsies jau esošie būtiskie gājēju kustības ierobežojumi Gogoļa 3 ēkas apkārtnē.
"BeReRIX" aicināja autobraucējus un gājējus būt saprotošiem, paredzēt nedaudz ilgāku laiku ceļā, kā arī savlaicīgi iepazīties un sekot izmaiņām satiksmes organizācijā vietnē "info.railbaltica.org/lv/satiksmes-ierobezojumi".
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.