Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

F1 pilots Botass ar vilinošu piedāvājumu pārdod savu Mercedes-AMG

Valteri Botass
Valteri Botass Foto: autot.tori.fi

Mercedes-AMG Petronas F1 komandas pilots, soms Valteri Botass ir nolēmis pēc trīs gadus ilgušas draudzības šķirties no sava zilā Mercedes-AMG GT S.

Dīvāna eksperti lēš, ka automašīnas pārdošana varētu būt pirmā norāda, ka draud šķirties Botasa un Mercedes F1 komandas ceļi. Vācu Auto Motor und Sport gan norāda, ka šādas spekulācijas ir pāragras, ka nav diez ko pamatotas un ticamas, ka nosvērtais soms vienkārši pārdod lietotu auto, kuram nav lietojuma. Galu galā pirms pāris nedēļām savu autoparku paretināja arī četrkārtējais F1 čempions Sebastjans Fetels, kura skatījumā "negausīgie benzīna dzērāji" viņa garāžā jau vairs neatbilst laika garam un auto nozares tendencēm.

Vācu izdevums lēš, ka patiesais mašīnas pārdošanas iemesls varētu būt aktuālā situācija, kas pasaulē izveidojusies koronavīrusa pandēmijas dēļ. Ceļošanas ierobežojumu dēļ Botass lielākoties uzturas savā dzīvesvietā Monako un zilā kupeja neviena nelietota garlaikojas garāžā Somijā. 2018.gadā ražotais auto līdz šim ir nobraucis 16 000 km.

Raksta foto
Foto: autot.tori.fi

Botasa Mercedes-AMG GT S ir modelis ar 4 litru V8 biturbo motoru, 522 zirgspēkiem, 670 Nm, paātrinājumu līdz 100 km/h 3,8 sekundēs un 310 km/h maksimālo ātrumu. Automobilim ir bagātīgs aprīkojums, 19 collu riteņi priekšā un 20 collu riteņi aizmugurē, savukārt salona apdarē izmantota melnas ādas un alkantaras kombinācija.

Automašīnas sākuma cena esot bijuši 230 000 eiro (ieskaitot Mercedes darbiniekiem pienākošos atlaidi), tāpēc 190 000 eiro, kas tagad tiek prasīti Tori Autot tīmekļa vietnē par spēkratu, šķiet lielā mērā pamatota summa. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Valteri Botass sola atslēgas jaunajam īpašniekam nodot personīgi un pie viena nedaudz pastāstīt par mašīnas funkcijām. Tāpat viņš piesolījis pavadīt dienu ar jauno saimnieku Pipo kartinga trasē, kas atrodas netālu no sportista dzimtās Nastolas. 

Nepalaid garām!
Uz augšu