Lai tā būtu, tomēr sludinājuma attēlos zem priekšējā un aizmugurējā bampera redzamas korozijas pēdas, savukārt radiatora režģis ir virsbūves krāsā. Šādu opciju rūpnīca pircējiem nemaz nepiedāvāja, raksta Motor.ru.
1994.gada moskviča interjers, lai arī gaužām arhaisks, ir saglabājies labi. Gan uz priekšējā paneļa, gan stūres rajonā nopietnas lietojuma pazīmes nav redzamas, un arī pelēkais sēdekļu tapsējums izskatās teju nevainojami.
Bet tas arī nav pārsteidzoši, jo tam bijuši saimnieki un 27 gadu laikā auto nobraucis vien 678 kilometrus. Vismaz tas ir skaitlis, kas redzams krievu sedana odometrā.
No tehnikas viedokļa auto nav īpašs. Tam uzstādīts atmosfēriskais karburatormotors ar 1,5 litru darba tilpumu, 75 zirgspēkiem un 116 Nm griezes momentu. Motors strādā pārī ar četru pakāpju manuālo pārnesumkārbu, caur kuru jauda tiek novadīta aizmugurējās ass riteņiem.