6. Vai Tavs dzimums ir ietekmējis Tavu karjeras izvēli?
Nekādā mērā. Veidojot un vadot uzņēmumu, dzimumam, vecumam, etniskai piederībai vai kādam citam aspektam nav absolūti nekādas nozīmes. Nereti sabiedrībā tiek lietota frāze “tipiska vīriešu vai sieviešu profesija”. Es tam nepiekrītu, manuprāt, mēs visi esam līdzvērtīgi, un ir svarīgi savu karjeru veidot tajā jomā, kur jūti aicinājumu.
7. Par ko Tu sapņoji kļūt bērnībā?
Bērnībā sapņoju kļūt par valsts prezidentu. Manā iztēlē bija uzburts priekšstats, ka prezidents ir tas nozīmīgākais, ietekmīgākais un respektablākais amats. Man šķita, ka, kļūstot par prezidentu, Tu sasniedz maksimumu un nokļūsti spices virsotnē. Uz mani kā uz bērnu pietiekami lielu iespaidu atstāja tā laika valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga.
8. Kāds ir Tavs novēlējums ikvienam, kurš vēlas uzsākt savu biznesu?
Es ieteiktu plaši atvērt acis, pieslēgt loģisko domāšanu un censties izzināt, kas ir tas, kas cilvēkiem pietrūkst. Daudzas veiksmīgas biznesa idejas rodas caur kādas esošas vai potenciālas problēmas apzināšanos. Tieši ar šādu skatījumu pirms 5 gadiem radās ideja par personalizētiem ceļojumu koferiem.
Rūpes padara vīrieti stiprāku. Ar vēsturi, kas stiepjas 60 gadu garumā, mēs esam redzējuši vīrišķības attīstības atklāšanos. No kampaņām līdz produktiem Dove Men+Care svin moderno vīrišķību un demonstrē, ka īsts spēks prasa rūpes.
* Dati balstīti uz aptauju, kas veikta Dove Latvija Facebook lapā laika posmā no 9.–16.04.2021. Respondentu skaits – 233 vīrieši.