Atbilstoši novecojušajiem stereotipiem, ko daļa sabiedrības tomēr aizvien kultivē, sieviete stāv pie plīts, gludina drēbes, audzina bērnus un pabaro suni, kamēr vīrietis sūrā, grūtā darbā liec muguru pie frēzes rūpnīcā un ir tas patiesais varonis. Nav pārsteigums, ka pasaulē, kur "pirmās vijoles" loma ilgu laiku tikusi vīrietim, arī ar automašīnām saitītajās jomās daiļais dzimums bieži vien ticis apdalīts. Bieži vien apdalīts un piemirsts, bet ne vienmēr, kā to pierāda vairāku sieviešu izgudrojumi, ko autobraucēji izmanto aizvien. Turklāt savulaik pat tika radīts auto speciāli sievietēm, kurā stereotipiski domājoši konstruktori un dizaineri iekļāva, viņuprāt, tīri sievišķīgus aksesuārus, piemēram, rokassomiņu ar lūpukrāsu un cigarešu etviju.
Tas bija pagājušā gadsimta piecdesmito gadu vidus, precīzāk - 1955. un 1956. gads -, kad jauno automobiļu pircēji Amerikas Savienotajās Valstīs no Dodge klāsta sev varēja izvēlēties stipri specifisku modeli La Femme. Tie, kam nav sveša franču valoda, sapratīs, ka auto bija nodēvēts par sievieti un tā mērķauditorija bija tieši sievietes. Vismaz tā bija iecerējuši mašīnas izstrādātāji, kuru izvēlētais auto aprīkojums un mašīnas daudzās priekšrocības bija smalki aprakstītas attiecīgajos reklāmas bukletos.