Lai kā autoražotājiem gribas apgalvot, ka katram auto ir savs stāsts, tie tomēr ir masveidā uz konveijera ražoti produkti, ko pārdod speciāli ierīkotos veikalos - dīleru salonos. Mašīnas gan var atšķirties, jo pircējam mūsdienās ir plašas iespējas atšķirt katalogu un pieskaņot virsbūves pamata tonim atšķirīgu jumtu un sēdekļu apdarei izvēlēties kādu no trim audumu veidiem, tomēr kopumā automobiļi savās modeļu saimēs ir ļoti līdzīgi. Bet ir izņēmumi. Piemēram, Rolls-Royce, jo tie visi ir roku darbs un divu identisku starp tiem faktiski nav.
Lai kā autoražotājiem gribas apgalvot, ka katram auto ir savs stāsts, tie tomēr ir masveidā uz konveijera ražoti produkti, ko pārdod speciāli ierīkotos veikalos - dīleru salonos. Mašīnas gan var atšķirties, jo pircējam mūsdienās ir plašas iespējas atšķirt katalogu un pieskaņot virsbūves pamata tonim atšķirīgu jumtu un sēdekļu apdarei izvēlēties kādu no trim audumu veidiem, tomēr kopumā automobiļi savās modeļu saimēs ir ļoti līdzīgi. Bet ir izņēmumi. Piemēram, Rolls-Royce piedāvā izpildīt teju visas vēlmes, ja vien klientam ir nepieciešamie līdzekļi. Britu uzņēmums pat spēj uzbūvēt auto, kas maksā vairāk nekā 20 miljonus eiro. Ir jābūt tikai idejai.