Vēl viena nozīmīga nozare ir mārketinga un reklāmas ārpakalpojumi - ietver dažāda veida reklāmas projektus, kā arī e-pastu mārketingu. Vērts izmantot tad, ja datubāzē ir vismaz 1000 klientu e-pastu.
Jautāts, kādēļ ārpakalpojumi ir izdevīgāki uzņēmumiem, Kabakovs norāda, ka tā ir iespēja koncentrēties uz galveno biznesa pamatdarbību, veicinot uzņēmuma straujāku izaugsmi; jaunu resursu un talantu piesaiste, kas var mudināt ieviest inovatīvus rīcības modeļus, iespējas.
Vēl labums ir izmaksu samazinājums, lielāks elastīgums, ikdienas darba efektivizēšana, kā arī ietaupīts laiks uz jomām, kurās profesionāļi no ārpuses ir zinošāki un spējīgāki.
Gadījumi, kad uzņēmumam labāk piesaistīt ārpakalpojumu sniedzēju
Kabakovs skaidro, ka tas ir izdevīgi gadījumos, kad vajadzīgs kvalificēts, zinošs cilvēks, taču algot pilna laika darbinieku, papildu infrastruktūru nav finansiāli izdevīgi.
Konkrētā termiņā jāpaveic noteikts uzdevums, ko ātrāk un kvalitatīvāk spēs izdarīt pieredzējušu profesionāļu komanda no malas. Tāpat, kad ir nepieciešamība finanses, cilvēkresursus, uzmanību koncentrēt uz uzņēmuma pamatdarbību, vienlaikus neatstājot novārtā pārējās jomas.
Ārpakalpojumus var piesaistīt, kad ir vēlme uzņēmumā ienest jaunas vēsmas, idejas, tehnoloģijas, rīcības modeļus, piesaistot profesionāli no malas.
Lietas, kas būtu jāzina ārpakalpojuma sniedzējam
Kabakovs skaidro, ka ārpakalpojuma sniedzējam jāveic padziļināta un vispusīga klienta izpēte, kas ietver finansiālās situācijas novērtējumu, parādu esamību, iespējamas sankcijas un citus riskus. “Klienta izpēte parasti sākas ar identifikāciju un identifikācijas datu pārbaudi. Lai noteiktu riska līmeni, jāveic fiziskas vai juridiskas personas meklēšana melnajos vai sankciju sarakstos,” norāda Kabakovs.
Uzņēmums “Lursoft” palīdz veikt potenciālo klientu/sadarbības partneru izpēti. Nepieciešams iesniegt datus - fiziskas personas vārds, uzvārds, dzimšanas gads vai juridiskas personas nosaukums un reģistrācijas numurs.
Raksts tapis sadarbībā ar ERST Finance