Arī satiksmes eksperts Pauls Timrots raidījumam pauda kritisku viedokli, norādot, ka jau pirms padsmit gadiem, kad bija plāns uz šīs šosejas veidot divas joslas katrā virzienā, bet ceļš tika uztaisīts šaurāks, bijis skaidrs, ka pīķa stundās mašīnu plūsma netiks cauri.
Tallinas šoseju viņš raksturoja kā "vienu lielu bēdu ieleju", un skaidroja, ka šāda profila ceļi ieviesti Zviedrijā pēc kara, lai automašīnas mazapdzīvotās vietās varētu apbraukt traktorus, "bet mēs no tā uztaisījām šoseju, pa kuru braukt uz citu valsti, uz Igauniju. Tas bija ļoti muļķīgs lēmums," uzskata Timrots.
Arī viņš pauda viedokli, ka gaidāmas problēmas, kad NATO mašīnas pa šo šoseju mēģinās vadāt tankus "nenormālā platumā" un citu kara tehniku. "Es domāju, ka tā armija visdrīzāk noslaucīs tos stabiņus," piebilda satiksmes eksperts.
VAS ”Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova savukārt uzsver, ka izmaiņas paredzētas tikai un vienīgi satiksmes drošības uzlabošanai. Savukārt
stabiņi tikšot izvietoti tā, lai operatīvie transportlīdzekļi nepieciešamības gadījumā varētu pabraukt garām automašīnu rindai,
protams, autovadītājiem nobraucot no ceļa labajā pusē.
Uzlabojumu mērķis ir, nepārbūvējot ceļu, sakārtot satiksmi, lai būtu iespējami mazāk konfliktpunktu un gadījumu, kad notiek ceļu satiksmes negadījumi, un "būtu iespējami mazāk vietas, kur autovadītājiem pieņemt nepareizus lēmumus" pie stūres, skaidroja LVC pārstāve.
Darbus šajā posmā pilnībā paredzēts pabeigt tuvāko sešu nedēļu laikā. "Valsts ceļi" sola līdzīgas izmaiņas ieviest arī uz citiem ceļiem Latvijā.
Darbus Tallinas šosejā veic SIA "Ceļu būves firma "Binders"" par kopējo līguma summu 699 111 eiro. Darbus plānots pabeigt vasaras vidū.