“Sekojot pieprasījumam un vēlmei iegādāties pārtikas produktus attālināti, 2020. gadā attīstījām mūsu produktu iegādes iespējas e-komercijas platformā “oveikals.lv”. Jau teju gadu esam pieejami gan klātienē tirdzniecības vietās, gan interneta veikalā visā Latvijā. Sākoties pandēmijai, patērētāju paradumi strauji mainījās, veikalus cilvēki klātienē apmeklē retāk, kā arī ir liela pircēju grupa, kas iepērkas tikai interneta vidē,” skaidro “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
Viņš bilst, ka uzņēmums ir elastīgs savā pieejā un plānos, pielāgojas pircējiem un ārējiem apstākļiem. Šī ir dabiska biznesa attīstība ar mērķi nodrošināt patērētājiem kvalitatīvu iepirkšanās pieredzi caur labi attīstītu preču iegādes, piegādes un no-rēķinu platformu tieši no ražotāja.
Mainījušies cilvēku paradumi, kas ietekmē pārtikas un tirgotājus
Biežāk iepērkas internetā
Līdz ar pandēmiju patērētāju paradumi ir krasi mainījušies, redzam, ka klātienes veikali tiek apmeklēti retāk, ir pircēju grupa, kas iepērkas tikai interneta vidē.
“Arī mūsu mērķis bija iet līdzi laikam un piedāvāt ērtus risinājumus mūsu pircējiem. Tajā skaitā arī mums pašiem strauji bija jāmaina domāšana un pieeja, piemēram, tā kā pandēmijas laikā degustācijas veikalos neorganizējam, meklējām veidu, kā iepazīstināt mūsu produktu patērētājus ar jaunajiem produktiem, tādēļ pie pasūtījuma sūtījām dāvanā kādu no jaunākajiem “Orkla Latvija” produktiem,” norāda Didrihsons.
Iepērkas internetā, lai nosūtītu dāvanu un sveicienus sev mīļajiem
Pandēmijas ietekmē cilvēki vēlas iepriecināt un nosūtīt dāvanu draugiem, kolēģiem un radiem, jo tikšanās bija retas vai nebija nemaz. Izmantojot “oveikals.lv” starpniecību, ļoti daudz patērētāju pirkumus veic kādam citam, proti, iegādājas produktu grozu vai dāvanu komplektus vecākiem, kurus sanāk retāk apciemot, kādam tuvam cilvēkam, izsakot komplimentu ar saldu konfekšu kārbu, vai nosūta dāvanu draugiem vai kolēģiem, klāt pievienojot izvēlētu bezmaksas kartīti.